Доброго ранку, дітки. Продовжуємо працювати в посібнику 31-32. Сьогодні у вас є музичне мистецтво, тому не забудьте зазирнути на сторінку Світлани Валентинівни. Крім того не забувайте про фізкультуру. Обов'язково виконуйте вправи з посібника, робіть вправи з м'ячем і скакалкою.
Математика - працюємо в посібнику № 31-32 на с. 22-23. № 1 - в цьому номері 4 завдань. Три виконуєте в посібнику, а четверте - в зошиті. Уважно прочитайте два тексти. Визначте, який з них - задача ( є дані, ключові слова, запитання, можна виконати дії).
Сиділо - 17 с.
Поодинці - 2 с.
На кульбабках - ?, на 3к. по ? с.
Останній знак питання (по ? с.) - це і є питання задачі (ск. на 1к.).
№ 2 - не виконуйте. № 3 - читайте уважно завдання - їх три. Перше і друге - в посібнику, третє- розв'яжи - в зошиті. Початок відрізка є - це точка 6 (о 6 год зійшло сонце). День тривав 14 год, а 1год-1см, тому відкладаєте від початку 14 см і обчислюєте, яке це число - котра година. Потім знайдіть на відрізку 15год і поставте ще одну точку. В зошиті запишіть розв'язання. Спочатку першу дію (о котрій годині закінчився світловий день), а далі другу ( на ск. пізніше...).
№ 4 і 5 - у посібнику. № 6 і 8 - не треба. № 7 - усно розв'язати і поставити галочку біля відповіді. № 9 - читайте уважно завдання і виконуйте. Зверніть увагу, якими олівцями креслити відрізки. На ск.менше - показати прямо на червоному відрізку і над цим кусочком написати , ск.це см.
Укр.мова - працюємо на с. 6-7. Подивіться на сюжетний малюнок на с. 2-3. У верхньому лівому куті ви бачите - День слов'янської писемності і культури. Тому всі завдання на с. 6-7 пов'язані з цією датою. Впр. 1 - Читайте уважно завдання, щоб легше було знайти прислів'я - наведіть укр.букви. Прислів'я запишіть у зошит. Впр. 2 - у вас чотири завдання. Виконуєте всі по порядку. Спершу прочитайте перші два тексти, а потім третій і четвертий. Третій написаний болгарською мовою, а четвертий - білоруською. Як ви побачите, літери схожі і якщо не всі, то окремі слова можна прочитати і зрозуміти. Ці мови, як і українська - слов'янські. Виконайте друге завдання - Познач. Далі виконайте третє - Підкресли , а потім - останнє - Перекажи. Впр. 3 - подібна до впр. 1. Слова записати в зошит. Підкреслюєте в зошиті. Впр. 4 - в посібнику, читайте уважно завдання, все зрозуміло. Впр. 5 - чотири завдання. Перше - в посібнику - допишіть ще дві прикметника. Далі - Побудуй і Запиши речення -у зошиті. Модель словосполучення - хто забув , подивіться у посібнику № 16 на с. 15, якраз жовта і червона плашка - це наші словосполучення (іменник з прикметником). Потім з одним із словосполучень скасти і записати речення ( з нового рядка!). Впр. 6 - у посібнику. Впр. 7 -у посібнику, згадайте , що таке усне і писемне мовлення, знайдіть блок-карту, якщо не пам'ятаєте. Впр. 8 теж у посібнику - згадайте голосні і приголосні звуки і букви, що їх позначають. Хто забув - знайдіть блок-карту.
Всесвіт - працюємо на с. 36 -37 - дивітся відео і виконуйте.
Математика - працюємо в посібнику № 31-32 на с. 22-23. № 1 - в цьому номері 4 завдань. Три виконуєте в посібнику, а четверте - в зошиті. Уважно прочитайте два тексти. Визначте, який з них - задача ( є дані, ключові слова, запитання, можна виконати дії).
Сиділо - 17 с.
Поодинці - 2 с.
На кульбабках - ?, на 3к. по ? с.
Останній знак питання (по ? с.) - це і є питання задачі (ск. на 1к.).
№ 2 - не виконуйте. № 3 - читайте уважно завдання - їх три. Перше і друге - в посібнику, третє- розв'яжи - в зошиті. Початок відрізка є - це точка 6 (о 6 год зійшло сонце). День тривав 14 год, а 1год-1см, тому відкладаєте від початку 14 см і обчислюєте, яке це число - котра година. Потім знайдіть на відрізку 15год і поставте ще одну точку. В зошиті запишіть розв'язання. Спочатку першу дію (о котрій годині закінчився світловий день), а далі другу ( на ск. пізніше...).
№ 4 і 5 - у посібнику. № 6 і 8 - не треба. № 7 - усно розв'язати і поставити галочку біля відповіді. № 9 - читайте уважно завдання і виконуйте. Зверніть увагу, якими олівцями креслити відрізки. На ск.менше - показати прямо на червоному відрізку і над цим кусочком написати , ск.це см.
Укр.мова - працюємо на с. 6-7. Подивіться на сюжетний малюнок на с. 2-3. У верхньому лівому куті ви бачите - День слов'янської писемності і культури. Тому всі завдання на с. 6-7 пов'язані з цією датою. Впр. 1 - Читайте уважно завдання, щоб легше було знайти прислів'я - наведіть укр.букви. Прислів'я запишіть у зошит. Впр. 2 - у вас чотири завдання. Виконуєте всі по порядку. Спершу прочитайте перші два тексти, а потім третій і четвертий. Третій написаний болгарською мовою, а четвертий - білоруською. Як ви побачите, літери схожі і якщо не всі, то окремі слова можна прочитати і зрозуміти. Ці мови, як і українська - слов'янські. Виконайте друге завдання - Познач. Далі виконайте третє - Підкресли , а потім - останнє - Перекажи. Впр. 3 - подібна до впр. 1. Слова записати в зошит. Підкреслюєте в зошиті. Впр. 4 - в посібнику, читайте уважно завдання, все зрозуміло. Впр. 5 - чотири завдання. Перше - в посібнику - допишіть ще дві прикметника. Далі - Побудуй і Запиши речення -у зошиті. Модель словосполучення - хто забув , подивіться у посібнику № 16 на с. 15, якраз жовта і червона плашка - це наші словосполучення (іменник з прикметником). Потім з одним із словосполучень скасти і записати речення ( з нового рядка!). Впр. 6 - у посібнику. Впр. 7 -у посібнику, згадайте , що таке усне і писемне мовлення, знайдіть блок-карту, якщо не пам'ятаєте. Впр. 8 теж у посібнику - згадайте голосні і приголосні звуки і букви, що їх позначають. Хто забув - знайдіть блок-карту.
Всесвіт - працюємо на с. 36 -37 - дивітся відео і виконуйте.
Немає коментарів:
Дописати коментар