Доброго ранку, дітки. Сьогодні ми закінчуємо працювати в посібнику № 30 і перейдемо до №31-32. Тож розгляньте сюжетний малюнок в № 31-32 на с. 2-3. Ви бачите, скільки визначних дат у травні. Зверніть увагу, що біля деяких свят не стоять числа. Це означає, що кожного року дата інша, тому що свято прив'язане до дня тижня. День Матері святкуємо у другу неділю травня. В цьому році - 10 травня. День вишиванки - у третій четвер травня, в цьому році - 21 травня. Впишіть ці дати в вільні клітинки. Якщо у вас день народження у травні - запишіть своє число. Якщо у вас іменини у цьому місяці - теж запишіть число.
Математика - п'ятий урок у посібнику № 30. С. 38-39. № 1 - уважно прочитайте завдання і виконайте всі. Лаксики по-різному читають один і той же вираз, визначте, який. І далі виконуйте завдання. № 2 - ви бачите блок-карту, де зібрано все, що ми вчили про вирази, рівності і нерівності. Обов'язково скопіювати і залишити один екземпляр у своїй папці вдома, а другий принесете в бокс. Рівняння розв'яжіть усно, під ним напишіть а= ... . № 3 і 4 - пояснення на відео, дивіться і виконуйте. Вирази з № 3 - записати у зошит.
Математика - п'ятий урок у посібнику № 30. С. 38-39. № 1 - уважно прочитайте завдання і виконайте всі. Лаксики по-різному читають один і той же вираз, визначте, який. І далі виконуйте завдання. № 2 - ви бачите блок-карту, де зібрано все, що ми вчили про вирази, рівності і нерівності. Обов'язково скопіювати і залишити один екземпляр у своїй папці вдома, а другий принесете в бокс. Рівняння розв'яжіть усно, під ним напишіть а= ... . № 3 і 4 - пояснення на відео, дивіться і виконуйте. Вирази з № 3 - записати у зошит.
№ 5 - записати вираз у зошит, він схожий на вираз з № 4. № 6 і 9 - не потрібно, № 7 - в посібнику. № 8 - ключові слова - назви країн. У нас є число 18 - це всього, тому на три рядки фігурна дужка і після неї написати 18 арт. (артистів). Зверніть увагу - розв'язати двома способами. Можна по діях, а можна виразом.
Укр.мова - сьогодні два уроки, спочатку у посібнику № 30 на с. 32-33. Впр. 1 - все зрозуміло. Впр. 2 - уважно прочитайте завдання. Дайте відповідь на запитання, тоді вам легко буде виконати наступні завдання Познач і Поясни. Впр. 3 - Стрілочками покажіть, як прочитати прислів'я. Початок першого - синя клітинка. Від неї рухайтесь спочатку праворуч на одну клітинку, потім вниз на одну клітинку, а тоді вже ліворуч на дві, вгору на дві, праворуч на три, знову вниз і так далі. Друге прислів'я теж починається з великої літери Л - знайдіть її і читайте далі. Кожне прислів'я зафарбуйте різними кольорами. Впр. 4- можете вивчити одну мирилку, щоб миритися з друзями, а не бити їх "кирпичом". Впр. 5 - записати у зошиті. Тут дві помилки: у другому рядку третя буква не 10 , а 19. А в третьому рядку після сьомого числа 29 допишіть ще одне число - 1. Впр. 6, 7і 8 - за бажанням.
Далі перейдіть у посібник № 31-32, с. 4-5. Впр. 1 - не треба. Впр. 2 - декілька завдань. Прочитайте уважно і виконуйте по порядку. Спочатку прочитайте обидва тексти, у першому допишіть пропущені слова, хто не здогадається сам, скористайтесь моєю підказкою.
Підказка : вороженьки, порося, цуценя, кошеня; лютий, травень, листопад.
Стислий варіант - короткий, без зайвих уточнень, тільки важливе. Опрацюйте всі завдання, обов'язково прекажіть повний текст і стислий.
Впр. 3 - біля кожного вузлика запишіть відповідну букву і отримаєте слова (в посібнику). Впр. 4 - блок-карта, що робити - знаєте. Але поки що не вирізайте, на наступній сторінці ще будемо працювати. У кого на телефоні є сканер QR -коду - прочитайте віршик. Впр. 5 - в зошиті. Зверніть увагу, що це вірш, записувати так, як є, стовпчиком. Впр. 6 - у посібнику, диктант не потрібно.
Не забудьте зайти на сторінку інформатики, якщо Віта Миколаївна не кине завдання нам у потік.
В Classroom - завдання кинула в потік (ленту).
Немає коментарів:
Дописати коментар