Доброго ранку, дітки. Сподіваюсь, ви вже скучили за посібником № 30, вам хочеться його швидше закінчити і перейти до наступного. Отож, продовжуємо працювати. Розгорніть с. 20-21 і розгляньте сюжетний малюнок. Прочитайте вірш. Виконайте завдання:
Кому цікаво, подивіться відео про дельфінів.
Не забудьте, ще раз нагадую, виконати всі завдання із впр. 2.
Впр. 3 - знову багато завдань, ви повині виконати всі. Типи тексту є в попередній вправі, хто забув, ще який текст - знайдіть блок-карту. Заголовок можна підібрати відповідно до теми тексту або основної думки(головної). Впр. 4 - жанри твору - знайдіть блок-карту або подивіться в новій блок-карті у впр. 5. Впр. 5 - блок-карта, її потрібно скопіювати і один екземпляр покласти в папку вдома, другий - в бокс у класі. Ця блок-карта пригодиться вам і в наступних класах. В ній зібрані всі відомості про текст. Впр. 6 - Спочатку виконуєте усні завдання, потім письмові у зошиті: аналіз слова за будовою, звуковий аналіз, далі - до одного з текстів записати заголовок, план ( можна питальними реченнями, а можна розповідними) і переказ.
Ще раз нагадую:
Подивіться на фото. Якщо вам ліньки шукати блок-карти, то зробіть собі фото і покладіть на видне місце.
Математика - працюємо на с. 34-35. № 1 - у посібнику. № 2 - У посібнику - прочитайте уважно завдання. Розфарбовувати треба те число. яке ви записуєте. Якщо знаходите його додаванням - синім, якщо відніманням - червоним, якщо множенням - зеленим, а якщо діленням - жовтим. Будьте уважні! Згадайте назви компонентів у кожній дії і як знаходяться ці компоненти. Як знайти суму, доданки, добуток, множники. Все вчили і виконували багато разів.
№ 3 - рівняння розв'язуєте усно, під кожним пишете число, що отримали, ці числа розташовуєте в порядку зростання і записуєте слово (внизу). № 5 - за бажанням. № 6 - не потрібно, № 7 - Перше завдання - у посібнику , задачу - у зошиті. Зверніть увагу, дві групки дітей і кожна складає своє прислів'я. Перше слово дітки вже знайшли, ви повинні біля інших слів поставити числа і прочитати прислів'я. № 8 - не потібно. № 9 - у зошиті: чотири рівності з відповіддю 48 і 4 - з відповіддю 35. Всього вісім виразів.
Всесвіт - спочатку с. 29 - виконуєте за вказівками, потім -с. 40 -41 - виконуєте по відео. Всесвіт - присилати, тому що окремого зошита нема.
·
Чи легко бути хорошим
другом? Що треба робити, щоб бути таким другом? · Що зображено на малюнку? Які країни є сусідами України? Як мають жити сусіди? Чому? У якій області знаходиться ваше місто/село? Які області є сусідніми?
Ще раз нагадую, що фотографуєте і присилаєте завдання в зошиті, посібники перевірятиму після карантину. Будь ласка, присилайте завдання вчасно, не за кілька днів. Дуже важко перевіряти по 30 ваших фото.
Укр.мова - працюємо на с. 24 -25. Впр. 1 - все зрозуміло. Впр. 2 - треба виконати багато завдань. Спочатку виконайте завдання з відео, потім працюйте далі самостійно.
Не забудьте, ще раз нагадую, виконати всі завдання із впр. 2.
Впр. 3 - знову багато завдань, ви повині виконати всі. Типи тексту є в попередній вправі, хто забув, ще який текст - знайдіть блок-карту. Заголовок можна підібрати відповідно до теми тексту або основної думки(головної). Впр. 4 - жанри твору - знайдіть блок-карту або подивіться в новій блок-карті у впр. 5. Впр. 5 - блок-карта, її потрібно скопіювати і один екземпляр покласти в папку вдома, другий - в бокс у класі. Ця блок-карта пригодиться вам і в наступних класах. В ній зібрані всі відомості про текст. Впр. 6 - Спочатку виконуєте усні завдання, потім письмові у зошиті: аналіз слова за будовою, звуковий аналіз, далі - до одного з текстів записати заголовок, план ( можна питальними реченнями, а можна розповідними) і переказ.
Ще раз нагадую:
Подивіться на фото. Якщо вам ліньки шукати блок-карти, то зробіть собі фото і покладіть на видне місце.
Математика - працюємо на с. 34-35. № 1 - у посібнику. № 2 - У посібнику - прочитайте уважно завдання. Розфарбовувати треба те число. яке ви записуєте. Якщо знаходите його додаванням - синім, якщо відніманням - червоним, якщо множенням - зеленим, а якщо діленням - жовтим. Будьте уважні! Згадайте назви компонентів у кожній дії і як знаходяться ці компоненти. Як знайти суму, доданки, добуток, множники. Все вчили і виконували багато разів.
№ 3 - рівняння розв'язуєте усно, під кожним пишете число, що отримали, ці числа розташовуєте в порядку зростання і записуєте слово (внизу). № 5 - за бажанням. № 6 - не потрібно, № 7 - Перше завдання - у посібнику , задачу - у зошиті. Зверніть увагу, дві групки дітей і кожна складає своє прислів'я. Перше слово дітки вже знайшли, ви повинні біля інших слів поставити числа і прочитати прислів'я. № 8 - не потібно. № 9 - у зошиті: чотири рівності з відповіддю 48 і 4 - з відповіддю 35. Всього вісім виразів.
Всесвіт - спочатку с. 29 - виконуєте за вказівками, потім -с. 40 -41 - виконуєте по відео. Всесвіт - присилати, тому що окремого зошита нема.
Немає коментарів:
Дописати коментар