Доброго ранку, дітки. Сьогодні у вас математика і два уроки мови. Завдання з англ.мови Світлана Вікторівна вам дала зразу на тиждень. Шановні батьки. Організуйте роботу учнів так, щоб вони виконували завдання зранку - як уроки в школі. У багатьох з вас є така можливість. І зразу присилайте завдання. Звичайно, якщо хтось на роботі, то це буде ввечері. І не затримуйте роботи. Перевіряти зразу за кілька днів дуже важко. Та ще у вайбері.
Математика - працюємо на с. 24-25. Уважно читайте мої коментарі і завдання в посібнику. № 2 і 6 - не треба. № 3 і 5 - усно. № 8 і 9 у зошиті. Всі інші в посібнику. Пояснення дивіться у відео і виконуйте. Перше відео - це № 1-4, друге - № 5-9.
Математика - працюємо на с. 24-25. Уважно читайте мої коментарі і завдання в посібнику. № 2 і 6 - не треба. № 3 і 5 - усно. № 8 і 9 у зошиті. Всі інші в посібнику. Пояснення дивіться у відео і виконуйте. Перше відео - це № 1-4, друге - № 5-9.
Мова - працюємо на с. 8-11. Впр. 1 - виконати всі завдання. Перевірити , чи правильно ви вставили пропущені букви, можна за фото. Це словникові слова, які ми вчили у 1 і 2 класах. Але спочатку попрацюйте самі, а вже потім перевіряйте.
Впр. 2 - виконайте всі завдання. Коли будете працювати з таблицею, згадайте твори, про які йде мова. Перший - перед вами, другий - всі знають, третій - № 27 с. 14, четвертий ми читали у 1 класі у № 17 на с. 20. У вас повинно вийте слово, тепле і кудлате. Впр. 3 - згадайте форму звертання і запишіть. Впр. 4 - за бажанням, Впр. 5 - виконати всі завдання в посібнику. Впр. 6 - у зошиті. Підказка: перше слово - з великої букви, друге - прийменник з, четверте - у першому ряді перше, далі перерахування - ще два слова , між якими прийменник й, далі подумайте.
С. 10 впр. 1-2 - виконуйте всі завдання, впр. 3 - у посібнику: ви складаєте слова з двох частин, слова писати розом (радіосигнал, ...). Впр. 4 - пронумеруйте питання: 1. - Державною мовою.... 2. - Усне мовлення.... . 3. - Писемне мовлення ... . 4. - Застарілим є .... . 5. - У писемному .... . 6. - Новим... Записати у зошит в один рядок номер питання і букву, що є відповіддю: 1. ... , 2. ...., і т.д. Впр. 5 - усно, писати не треба. Подивіться цікаву інформацію.
З 1791 року, коли з'явився перший радіоприймач, до 1898 року, коли в Європі та в Америці вже з'явився радіотелеграф, а в Україні та в Америці перші радіосистеми, можна вважати терміном виникнення радіо.
Питання першості у відкритті радіо у різних країнах трактується по-різному, тому що розвиток радіо був еволюційним, протягом двох століть. Теоретичні засади радіо були сформульовані англійським вченим Джеймсом Кларком Максвеллом 1878 року. Практичне підтвердження теорії Максвела 1886 року здійснив німецький вчений Генріх Герц, який побудував передавач і приймач радіохвиль та дослідив їхню інтерференцію, дифракцію, поляризацію, відбиття. Це дало потужний поштовх для практичного використання отриманих результатів і побудови досконаліших приймальних та передавальних пристроїв. Практичну розробку та застосування радіопристроїв здійснювали Нікола Тесла в Америці, Олівер Лодж, Гульєльмо Марконі в Європі, Джагадіш Ч.Бос в Бенгалії, Олександр Попов в Росії, Микола Пильчиков, Семен Айзенштейн, Сергій Жидковський в Україні та інші.
Немає коментарів:
Дописати коментар