Доброго ранку, дітки. Сьогодні , 8 травня, весь світ і Україна відзначає День пам’яті та примирення . Тож згадаємо всіх, хто віддав життя у Другій світовій війні.
Вічна пам'ять.
Ми продовжуємо працювати в посібнику № 31-32.
Математика - працюємо на с. 26. № 1 - все зрозуміло. № 2 - прочитайте уважно завдання. Спочатку виконати в посібнику Роозфарбуй і Познач. Потім в зошит записати тільки розв'язання. Зверніть увагу! Не треба писати ні слово "задача", ні "розв'язання" , ні "відповідь". Тільки три вирази, в дужках вказуйте, що знайшли. № 3 - читайте уважно завдання і виконуйте. Задачу розв'язуєте у посібнику - біля кожної таблички зразу пишіть, як знаходите.
№ 4- не треба. № 5 - виконуєте всі завдання, задачу розв'язуєте усно, в зошит записати тільки відповідь. № 6 - читайте уважно завдання, в зошит записати коротку умову, розв'язання і відповідь. В короткій умові буде порівняльна дужка, тому умову записуйте на одній сторінці. № 7 - читайте уважно і виконуйте. Розв'язання - дві дії - записати у зошит. Зверніть увагу, коли заповните таблицю, що число 6 повторюється 5 разів - це і буде перша дія, а потім знайти, скільки всього - друга дія.
Укр.мова - працюємо на с. 12-13. Впр. 1 - все зрозуміло, впр. 2 - виконайте всі завдання. Впр. 3 - у зошит. Щоб було легше розшифрувати слова, поставте над буквосполученнями номери. Слова записати в рядок через кому. В кінці - крапка. Впр. 4 - коли ми голосом виділяємо якесь слово, це називається логічний наголос. Від логічного наголосу залежить те, що ви хочете передати слухачам.Впр. 5 - виконати всі завдання. Останнє - в зошиті. Не просто яке захочете речення, а відповідь на 6 запитання! Зверніть увагу на модель: п'ять слів, спочатку підмет і присудок а потім ще 3 слова : іменник, прикметник , іменник. У моделі коми не стоять, це означає , що перераховувати подарунки не треба. Третє слово - другу (кому?). Підкресліть обов'язково в своєму реченні підмет і присудок.
Всесвіт - дивіться відео і виконуйте.
Немає коментарів:
Дописати коментар