Доброго ранку , дітки. Сподіваюсь, за три дні ви відпочили і доробили все, що не встигли протягом тижня. Ми продовжуємо працювати в посібнику № 31-32. Сьогодні у вас математика і два уроки мови. Не забудьте про інформатику.
Математика - працюємо на с. 28-29. Всі завдання на цих сторінках присвячені Дню матері, яке ми святкували у неділю. Думаю, ви всі привітали своїх мам. № 1 - все зрозуміло . А як ви звертаєтесь до своєї мами? № 2 - три завдання. Спочатку виконуєте перше, дописуєте дані на моделях. Потім в зошитах записати тільки розв'язання, як минулого разу № 2 на с. 26. У вас вийде три вирази. Записати їх в один стовпчик, обов'язково писати в дужках, що знайшли. Не забудьте ставити крапку після скорочення. Скорочуємо до голосного. Потім виконайте третє завдання. № 3- попрацюйте усно. № 4 - в зошиті без умови (умова вже є) - записати Задача, Розв'язання, Відповідь. У відповіді записуєте тільки останнє число. Не забудьте про останнє завдання ( Розфарбуй). № 5 - в зошит записати одну задачу на вибір: коротка умова, розв'язання, відповідь. Зверніть увагу, після фігурної дужки ми ставимо ?, а після порівняльної пишемо на ? б. № 6 - тільки будуєте діаграму, друге завдання (Склади) не виконуєте. № 7 - не треба.
Укр.мова - працюємо на с. 14-17. С. 14 - вихідний селфі-аудит. Завдання 1- виконуєте під відео, обов'язково поставте риску біля того слова, де закінчили читати. Якщо дочитали до кінця - то в кінці. Порахуйте і напишіть після тексту, скільки слів прочитали.
Завдання 2 - в посібнику на пропущеному рядку записати назву. Не забудьте, що назва пишеться з великої букви. Сфотографувати ці два завдання і прислати. На с. 14 - продовження селфі-аудиту- третє і четверте завдання виконуєте в зошиті. С. 14 впр. 1 - прочитати і переказати. Впр. 2 - спочатку в посібнику, а розбів - у зошиті. Зверніть увагу, звуковий розбір, не звукова модель і не звуковий запис. Будь ласка, знайдіть у попередніх завданнях мої зразки і виконуйте правильно. Правильно скорочуйте, ставте крапки і коми, правильно позначайте дзвінкі і глухі. Не треба робити як попало, щоб вчителька відчепилась. Дуже часто складається таке враження. Вибачте. Впр. 3 - в посібнику. Впр. 4 - тільки прочитати. С. 1- 17 - селфі-аудит лаксиків не треба. Впр. 1 - усно, записувати питання не треба. Впр. 3 - в посібнику. Хто не зможе сам підібрати синонім і антонім, скористайтесь словами з довідки: успіх, тріумф, поразка. Впр. 4 і 5 не треба. Впр. 2 і 6 - для підготовки до контрольної роботи знайдіть ці номери і подивіться завдання - усно.
Математика - працюємо на с. 28-29. Всі завдання на цих сторінках присвячені Дню матері, яке ми святкували у неділю. Думаю, ви всі привітали своїх мам. № 1 - все зрозуміло . А як ви звертаєтесь до своєї мами? № 2 - три завдання. Спочатку виконуєте перше, дописуєте дані на моделях. Потім в зошитах записати тільки розв'язання, як минулого разу № 2 на с. 26. У вас вийде три вирази. Записати їх в один стовпчик, обов'язково писати в дужках, що знайшли. Не забудьте ставити крапку після скорочення. Скорочуємо до голосного. Потім виконайте третє завдання. № 3- попрацюйте усно. № 4 - в зошиті без умови (умова вже є) - записати Задача, Розв'язання, Відповідь. У відповіді записуєте тільки останнє число. Не забудьте про останнє завдання ( Розфарбуй). № 5 - в зошит записати одну задачу на вибір: коротка умова, розв'язання, відповідь. Зверніть увагу, після фігурної дужки ми ставимо ?, а після порівняльної пишемо на ? б. № 6 - тільки будуєте діаграму, друге завдання (Склади) не виконуєте. № 7 - не треба.
Укр.мова - працюємо на с. 14-17. С. 14 - вихідний селфі-аудит. Завдання 1- виконуєте під відео, обов'язково поставте риску біля того слова, де закінчили читати. Якщо дочитали до кінця - то в кінці. Порахуйте і напишіть після тексту, скільки слів прочитали.
Завдання 2 - в посібнику на пропущеному рядку записати назву. Не забудьте, що назва пишеться з великої букви. Сфотографувати ці два завдання і прислати. На с. 14 - продовження селфі-аудиту- третє і четверте завдання виконуєте в зошиті. С. 14 впр. 1 - прочитати і переказати. Впр. 2 - спочатку в посібнику, а розбів - у зошиті. Зверніть увагу, звуковий розбір, не звукова модель і не звуковий запис. Будь ласка, знайдіть у попередніх завданнях мої зразки і виконуйте правильно. Правильно скорочуйте, ставте крапки і коми, правильно позначайте дзвінкі і глухі. Не треба робити як попало, щоб вчителька відчепилась. Дуже часто складається таке враження. Вибачте. Впр. 3 - в посібнику. Впр. 4 - тільки прочитати. С. 1- 17 - селфі-аудит лаксиків не треба. Впр. 1 - усно, записувати питання не треба. Впр. 3 - в посібнику. Хто не зможе сам підібрати синонім і антонім, скористайтесь словами з довідки: успіх, тріумф, поразка. Впр. 4 і 5 не треба. Впр. 2 і 6 - для підготовки до контрольної роботи знайдіть ці номери і подивіться завдання - усно.
Немає коментарів:
Дописати коментар