Доброго ранку, дітки. Сідайте і будемо працювати. Продовжуємо виконувати завдання у посібнику № 34.
Математика - працюємо на с. 26-27.т№ 1 і № 2 - виконуєте, дивлячись відео. Обидва номери - усно. У другому записати біля питання два іменованих числа - відповіді.
№ 7 - виконати завдання у посібнику - Познач , а Розв'язати - в зошиті (два рівняння).
№ 8 - у посібнику.
Укр. мова - с. 14-17. С. 14 впр.1 - Виконати завдання. У першому тексті потрібно переставити букви, у другому - замість цифр читати букви. Букви вгадати дуже легко за змістом. Впр. 2 - виконати всі завдання. Ви запишите три слова, перше з великої букви, через кому, після третього - поставте крапку. З нового рядка запишіть ім'я дівчинки. Впр. 3 - виконати всі завдання. В зошиті записати складені імена. Перше вже є - Прекрасний Мамонт, ..., ... . Дивитесь на перші букви імені і прізвища, шукаєте в таблиці, що означають ці букви і записуєте ще дві імені: для хлопчика і для дівчинки. Потім на новому рядку будуєте модель. Зверніть увагу, що перше слово в кожному імені - прикметник (жовта плашка), а друге - іменник (червона плашка).
С. 16 - впр. 1 - виконати всі завдання. Впр. 2 - у посібнику. Впр. 3 - усно, записувати не треба. Впр. 4 - у зошиті. Слова перевіряєте по словниках, я вам давала за 1 клас і за 2 клас. Слова записати у рядок , перше слово - з великої букви, далі через кому. Коли будете розшифровувати день народження лаксика, зверніть увагу, що у першому рядку остання буква е, в слові її записуєте як є. День народження лаксика записати з нового рядка. Останнє завдання - Закодуй... - за бажанням.
Математика - працюємо на с. 26-27.т№ 1 і № 2 - виконуєте, дивлячись відео. Обидва номери - усно. У другому записати біля питання два іменованих числа - відповіді.
№ 3 - у зошит записати ці вирази, будьте уважні, коли будете ставити дужки. Якщо перша дія множення або ділення, то дужки не потрібні. № 4 - в посібнику. № 5 - у посібнику. Вчора деякі учні писали таку задачу в зошит. Цього робити не треба. Вираз записати під діаграмою. № 6 - у зошиті. Уважно прочитайте задачу. Записати умову, розв'язання, відповідь. Зверніть увагу на оформлення задачі. Кожен день я роблю зауваження з цього приводу, і кожен день одні і ті ж учні не врахавують ці зауваження. Після скорочень, крім іменованих чисел, ставиться крапка. Скорочуємо слова до голосного. Після дужки - ставимо тире. У першій дії обов'язково пишемо пояснення, що знайшли, після пояснення ставимо крапку з комою. Після відповіді ставимо крапку. Коротка умова:
№ 8 - у посібнику.
Укр. мова - с. 14-17. С. 14 впр.1 - Виконати завдання. У першому тексті потрібно переставити букви, у другому - замість цифр читати букви. Букви вгадати дуже легко за змістом. Впр. 2 - виконати всі завдання. Ви запишите три слова, перше з великої букви, через кому, після третього - поставте крапку. З нового рядка запишіть ім'я дівчинки. Впр. 3 - виконати всі завдання. В зошиті записати складені імена. Перше вже є - Прекрасний Мамонт, ..., ... . Дивитесь на перші букви імені і прізвища, шукаєте в таблиці, що означають ці букви і записуєте ще дві імені: для хлопчика і для дівчинки. Потім на новому рядку будуєте модель. Зверніть увагу, що перше слово в кожному імені - прикметник (жовта плашка), а друге - іменник (червона плашка).
С. 16 - впр. 1 - виконати всі завдання. Впр. 2 - у посібнику. Впр. 3 - усно, записувати не треба. Впр. 4 - у зошиті. Слова перевіряєте по словниках, я вам давала за 1 клас і за 2 клас. Слова записати у рядок , перше слово - з великої букви, далі через кому. Коли будете розшифровувати день народження лаксика, зверніть увагу, що у першому рядку остання буква е, в слові її записуєте як є. День народження лаксика записати з нового рядка. Останнє завдання - Закодуй... - за бажанням.
Немає коментарів:
Дописати коментар