Доброго ранку, дітки. Ось і розпочався останній тиждень нашого дистанційного навчання. Попереду у вас канікули. Зберіть всі свої сили, щоб активно попрацювати і не залишати роботу на літо. Продовжуємо працювати в посібнику № 34.
Математика - с. 18-19. Як завжди, в кожному номері по кілька завдань. Читайте уважно і виконуйте. Крім того, я даю пояснення, теж читайте уважно. № 1 - прочитайте уважно завдання. Нагадую, що ситуація математичного змісту, це, іншими словами, задача. Розляньте малюнок, прочитайте інформацію під малюнком і подумайте, чи можна за цими даними скласти задачу. Якщо треба просто порахувати, не виконуючи арифметичних дій, то це не буде ситуація математичного змісту. В даному випадку можна скласти три задачі. Подумайте, які. В зашит записати одну на вибір: умова, розв'язання, відповідь. Хто не може додуматись сам, скористайтесь підказкою з відео. На відео нема останньої задачі, з питанням На скільки більше ... ?. Її записати дуже легко. Нагадую, що після порівняльної дужки обов'язково пишемо на ? б. , або у ? разів б. Повторюю, записуєте в зошит одну задачу.
№ 2 - виконати всі завдання і обов'язково написати слово, порівняти його з тим, що вимовляє лаксик. № 3 - спочатку з'ясуйте, де були дівчатка і де не були хлопчики. Далі просто. № 4 - виконайте всі завдання. Щоб знайти "зайве" число, зверніть увагу на величини. № 5 - розв'язуєте задачу усно, будуючи відрізки (у посібнику). Біля питання записати відповідь. № 6 -в зошиті. Ключові слова : Взяло участь - ... , Замок - ... , Фортецю - ?, в 6 гр. по ? д. Можна замість Взяло участь поставити фігурну дужку. № 7 - за бажанням. № 8 - скласит 6 виразів з даними відповідями - в зошиті.
Укр.мова - с. 6-7. Впр. 1 - Виконати всі завдання, речення записати у зошит. Впр. 2 -виконати всі завдання. Впр. - виконати всі завдання. Впр. 4 - завдання записані синім кольором. Виконати всі. Спочатку згадайте, що таке твердження, судження, істині та хибні судження, умовивід за матеріалом у завданні №2 на с. 4 в журналі №12 в 2 класі.
Перше : Твердженням можуть бути розповідні речення. Прочитайте перше, порахуйте дітей на малюнку. Прочитайте друге і третє. Які це речення за метою висловлювання? Чи будуть вони твердженнями?
Друге завдання - прочитайте перше судження, порахуйте дітей в пісочниці. Прочитайте друге судження, знайдіть на малюнку, переробіть на істине, істине запишіть у зошит. Прочитайте третє, знайдіть на малюнку, переробіть на істине, запишіть у зошит. Так працюйте з кожним. Кожного разу перевіряйте по малюнку. Третє завдання - складіть і запишіть. Четверте - спочатку виконуєте в посібнику , потім складаєте і записуєте свій умовивід. В зошиті буде записано 6 речень : з першой впр. - 1 і з 4 впр. - 5.
Всесвіт - с. 28-29 - виконуєте разом з відео.
Математика - с. 18-19. Як завжди, в кожному номері по кілька завдань. Читайте уважно і виконуйте. Крім того, я даю пояснення, теж читайте уважно. № 1 - прочитайте уважно завдання. Нагадую, що ситуація математичного змісту, це, іншими словами, задача. Розляньте малюнок, прочитайте інформацію під малюнком і подумайте, чи можна за цими даними скласти задачу. Якщо треба просто порахувати, не виконуючи арифметичних дій, то це не буде ситуація математичного змісту. В даному випадку можна скласти три задачі. Подумайте, які. В зашит записати одну на вибір: умова, розв'язання, відповідь. Хто не може додуматись сам, скористайтесь підказкою з відео. На відео нема останньої задачі, з питанням На скільки більше ... ?. Її записати дуже легко. Нагадую, що після порівняльної дужки обов'язково пишемо на ? б. , або у ? разів б. Повторюю, записуєте в зошит одну задачу.
№ 2 - виконати всі завдання і обов'язково написати слово, порівняти його з тим, що вимовляє лаксик. № 3 - спочатку з'ясуйте, де були дівчатка і де не були хлопчики. Далі просто. № 4 - виконайте всі завдання. Щоб знайти "зайве" число, зверніть увагу на величини. № 5 - розв'язуєте задачу усно, будуючи відрізки (у посібнику). Біля питання записати відповідь. № 6 -в зошиті. Ключові слова : Взяло участь - ... , Замок - ... , Фортецю - ?, в 6 гр. по ? д. Можна замість Взяло участь поставити фігурну дужку. № 7 - за бажанням. № 8 - скласит 6 виразів з даними відповідями - в зошиті.
Укр.мова - с. 6-7. Впр. 1 - Виконати всі завдання, речення записати у зошит. Впр. 2 -виконати всі завдання. Впр. - виконати всі завдання. Впр. 4 - завдання записані синім кольором. Виконати всі. Спочатку згадайте, що таке твердження, судження, істині та хибні судження, умовивід за матеріалом у завданні №2 на с. 4 в журналі №12 в 2 класі.
Перше : Твердженням можуть бути розповідні речення. Прочитайте перше, порахуйте дітей на малюнку. Прочитайте друге і третє. Які це речення за метою висловлювання? Чи будуть вони твердженнями?
Друге завдання - прочитайте перше судження, порахуйте дітей в пісочниці. Прочитайте друге судження, знайдіть на малюнку, переробіть на істине, істине запишіть у зошит. Прочитайте третє, знайдіть на малюнку, переробіть на істине, запишіть у зошит. Так працюйте з кожним. Кожного разу перевіряйте по малюнку. Третє завдання - складіть і запишіть. Четверте - спочатку виконуєте в посібнику , потім складаєте і записуєте свій умовивід. В зошиті буде записано 6 речень : з першой впр. - 1 і з 4 впр. - 5.
Всесвіт - с. 28-29 - виконуєте разом з відео.
Немає коментарів:
Дописати коментар