Доброго ранку, дорогі дітки. Сьогодні ми працюємо в посібнику №34. У вас математика, мова і всесвіт. Не забудьте зайти на сторінку Світлани Валентинівни і відвести час на фізичні вправи.
Математика - працюємо на с. 34-35. № 1 - вже знайоме вам завдання. Розгляньте уважно малюнок, прочитайте запитання і подумайте, на яке запитання можна відповісти, виконавши арифметичні дії. Це і буде ситуація математичного змісту. Якщо вам не вистачає даних (чисел), або не треба виконувати дії (а тільки порахувати), то це не буде ситуація математичного змісту. Загальна ситуація: уся родина збирається до бабусі Світлани на ювілей.Дві задачі на вибір запишіть у зошит з умовою. № 2 - у посібнику - впишіть в клітинки числа. № 3 - у посібнику. Щоб знайти радіус круга, зверніть увагу , на малюнку добре видно, що 2 радіуси - це одна сторона квадрата. Не забувайте, що маєте справу з іменованими числами, тож обов'язково пишіть см. Щоб знайти помилку у № 4, зверніть увагу на питання і букву у другій дії.
Мова - с. 22-23. Впр. 1 - уважно прочитайте всі завдання. Зверніть увагу на текст: ви бачите, що він написаний двома кольорами. Тобто читати треба спочатку одним кольором, а потім другим. Таким чином ви прочитаєте два різних тексти. Роздивіться малюнок , знайдіть людей, які читають. Виконайте всі завдання. Впр. 2 - зв'язана з малюнком, виконуйте всі завдання, опираючись на малюнок, не вигадуйте свого. Останнє завдання (Склади...) записати у зошит. Спочатку написати назву, а потім текст.
Всесвіт - с. 40-41- як підсумок всьому, що ви дізналися за рік. Ви бачите гру, в яку можна погратися з батьками, братиками, сестричками, дідусями , бабусями. Перед грою попрацюйте з відео, воно стосується тих об'єктів, які ви бачите на полі гри.
Математика - працюємо на с. 34-35. № 1 - вже знайоме вам завдання. Розгляньте уважно малюнок, прочитайте запитання і подумайте, на яке запитання можна відповісти, виконавши арифметичні дії. Це і буде ситуація математичного змісту. Якщо вам не вистачає даних (чисел), або не треба виконувати дії (а тільки порахувати), то це не буде ситуація математичного змісту. Загальна ситуація: уся родина збирається до бабусі Світлани на ювілей.Дві задачі на вибір запишіть у зошит з умовою. № 2 - у посібнику - впишіть в клітинки числа. № 3 - у посібнику. Щоб знайти радіус круга, зверніть увагу , на малюнку добре видно, що 2 радіуси - це одна сторона квадрата. Не забувайте, що маєте справу з іменованими числами, тож обов'язково пишіть см. Щоб знайти помилку у № 4, зверніть увагу на питання і букву у другій дії.
Мова - с. 22-23. Впр. 1 - уважно прочитайте всі завдання. Зверніть увагу на текст: ви бачите, що він написаний двома кольорами. Тобто читати треба спочатку одним кольором, а потім другим. Таким чином ви прочитаєте два різних тексти. Роздивіться малюнок , знайдіть людей, які читають. Виконайте всі завдання. Впр. 2 - зв'язана з малюнком, виконуйте всі завдання, опираючись на малюнок, не вигадуйте свого. Останнє завдання (Склади...) записати у зошит. Спочатку написати назву, а потім текст.
Всесвіт - с. 40-41- як підсумок всьому, що ви дізналися за рік. Ви бачите гру, в яку можна погратися з батьками, братиками, сестричками, дідусями , бабусями. Перед грою попрацюйте з відео, воно стосується тих об'єктів, які ви бачите на полі гри.
Немає коментарів:
Дописати коментар