Доброго ранку, дітки. Продовжуємо готуватись до діагностичних робіт. Приготуйте на завтра по двійний аркуш для диктанту і мовної теми. На першій сторінці напишіть так, як на фото, щоб не витрачати час завтра.
Математика - працюємо на с. 26-27. Перевірте, чи правильновіконали лаксики селфі-аудит. Замалюйте відповідно кружечки. Завдання подібні до тих, які ви вчора розв'язували і так добре виконали. Далі під селфі № 1 - на моделі ви бачите, які овочі купила Сніжка. Головне питання обведено червоним. У зошиті записати умову, розв'язання (одним виразом, не діями) і відповідь. Для того, щоб краще виконати діагностичну роботу, попрацюйте над № 2. На с. 27 ви бачите блок-карту. Добре попрацюйте з нею, розгляньте, особливо зверніть увагу на задачі. Скопіюйте 2 екз., тому що на 28 сторінці розміщена діагностична робота з Всесвіту, яку ви повинні вирізаті і принести після карантину в портфоліо. Тому, повторюю, зробіть два екз. блок-карти, один покладіть в папку, а другий принесете в бокс. № 4- в посібнику. Обернена дія до додавання - віднімання, до віднімання - додавання, до множення - ділення, до ділення - множення. № 5 - записати в зошит умову, розв'язання, відповідь. Ключові слова: Зібрали, Засушила, Розклала - ?, по ? кг в 3 м. Коли розв'яжете задачу, не забудьте в посібнику поставити галочку.
Укр. мова - с. 16-17, 22-23. С. 16 впр. 1 - виконати всі завдання. Впр. 2 - в посібнику. Впр. 3 - теж в посібнику. Зверніть увагу, дописуєте одне слово! С. 22 впр. 1 - виконати всі завдання. Впр. 2 - слова записати у зошит і інші завдання теж. Впр. 3 - виконати всі завдання в посібнику (добирати перевірні слова - усно), крім Установи зв'язок слів... , Побудуй модель першого речення... , Підкресли в тексті... , Заверши... .
Останні два завдання виконати у зошиті! Для тих, хто не вміє рахувати, пояснюю: п'яте слово третього речення основної частини - це слово дощі, а останнє слово другого речення основної частини - це слово піч. Звуковий запис - це у квадратних дужках записуєте транскрипцію. Хто не пам'ятає, знайдіть, де я це пояснювала. Нагадую, що в укр.мові звук ч твердий і пом'якшується лише перед і. На всяк випадок, якщо хтось не зрозумів, що не треба виконувати, додаю фото.
21 травня - День вишиванки. Будь ласка, зробіть фото у вишиванці, можете разом з батьками, якщо у них є вишиванка, і пришліть сьогодні або завтра. Я зроблю колаж.
Немає коментарів:
Дописати коментар