Доброго ранку, дітки. Сьогодні ви пишете диктант за 2 клас. Ви повинні показати, як навчились писати, вивчили правила, вмієте працювати охайно. Нагадую, що оцінюється не тільки правильність написання, але й почерк, з'єднання, охайність. Тому не поспішайте. Писати під відео легше, ніж у класі, тому що можна поставити на паузу, якщо не встигли, прослухати ще раз. Ви вже приготували аркуші, написали так, як я вчора вам показала. Тож слухайте відео і пишіть. Слово, важке для написання, буде на відео ліворуч. Після диктанту виконайте завдання у посібнику, це буде ваша підготовка до наступної роботи. Аркуш з диктантом не викидайте, ви на ньому будете писати мовну тему, а потім після карантину принесете в портфоліо. Диктант прислати сьогодні або завтра вранці.
С. 24 - 25 , впр. 1-2 - все зрозуміло. Впр. 3 - виконати всі завдання: перше - прочитати, друге - записати назви дерев - на першому ряді записати дерева, які зображені перед вами, перше слово - з великої літери, через кому. Третє - запиши дієслова - на другому ряді перше дієслово з великої букви, через кому. У вас 4 дієслова, записуєте на другому і третьому рядках. Останнє - скласти речення - усно складіть кілька речень, використовуючи слова на малюнку, одне речення запишіть на четвертому ряді. Впр. 4 - в посібнику. Впр. 5 - виконати всі завдання , наводьте ручкою. Перші три речення - це правила, запам'ятайте.
Математика - працюємо на с. 34-35. Перша жовта рамка - 6 завдань. Виконуєте 1, 3 і 5. Перше - записати вирази і обчислити, у вас буде 6 виразів. № 3 - записати умову, розв'язання і відповідь. Ключові слова - Приїхало, У маленькі намети, У великий намет. Можна замість першого слова поставити фігурну дужку. № 5 все зрозуміло. На с. 35 - виконати всі завдання і прислати. У 4 задачі записати умову - починаєте на першому рядку, слово Розв'язання - не пишіть, зразу 1), 2) і Відповідь. Тоді все поміститься. Слова в умові не розтягуйте, можна одну букву писати. У 5 завданні нагадую, що прямокутник позначаємо великими латинськими буквами. Далі записати сторони - а=...см, на наступному рядку b = ... см. Потім формулу периметра і на останньому рядку обчислюєте периметр. Нагадую, що у другому класі ми вивчили формулу обчислення периметра, не треба додавати всі сторони як у 1 класі. Хто забув, знайдіть блок-карту і подивіться. Останнє завдання - малюєте кольоровими олівцями, охайно.
Всесвіт - с. 40-41 , читайте і виконуйте. Все просто.
Немає коментарів:
Дописати коментар