Доброго ранку, дітки. Цей тиждень у нас дуже відповідальний. Ви будете писати діагностичні роботи. Сьогодні - Всесвіт, у середу і в четвер - мова і математика. Тож попрацюйте активно, щоб потім влітку відпочивати, а не наздоганяти.
Математика - працюємо на с. 18-19. Ви бачите коричневий горішок - вихідний селфі-аудит. Перевіримо, як ви повторили вивчений за рік матеріал. Виконуєте самостійно селфі-аудит, фотографуєте і зразу присилаєте. Якщо не сьогодні, то завтра зранку обов'язково. Перше завдання - уважно прочитайте задачу, усно розв'яжіть її виразом (можете на чорновику) і поставте галочку біля правильного виразу. Друге - розв'яжіть кожен вираз, напишіть відповіді і поставте галочку біля виразу зі значенням 24. Третє - усно розв'яжіть рівняння, а тоді вибирайте відповідь. Четверте - розгляньте, які фігури дано. Виміряйте сторони, напишіть у клітинках, обчисліть усно периметр кожної фігури, з'єднайте з периметрами внизу.
Після селфі переходьте до виконання інших номерів. № 1 - в зошиті. Не забувайте, що питання Скільки всього ми не пишемо словами, а ставимо фігурну дужку. № 2 - все зрозуміло, біля виразів напишіть відповіді, а потім розфарбовуйте. № 3 - друге завдання - Склади ... - усно. Третє і четверте - Запропонуй ... і Розв'яжи .. - не треба. № 4 - у посібнику. Не забувайте, якщо ми порівнюємо числа, то треба поставити знаки > , < , = . Щоб знайти, на скільки одне число більше або менше другого, треба від більшого відняти менше. Щоб знайти, у скільки разів одне число більше або менше другого, треба більше розділити на менше. № 5 - усно, запишіть у зошит тільки ті рівняння, які ви підкреслили. Нагадую, парні числа діляться на 2.
Мова - С. 14-15. Впр. 1 - Виконати всі завдання, крім Підготуй... і Відповідай... . Впр. 2 - правильно з'єднайте букви, згадайте, коли приголосні є м'якими. Впр. 3 - виконати всі завдання. Впр. 4 - у зошиті. Згадайте по блок-карті, як зв'язуються слова у реченні. Виправте , де треба, закінчення, а де треба - допишіть прийменники. У посібнику перед реченням вкажіть номери, що ви робили: міняли закінчення - 1, чи дописували прийменники - 2.
Всесвіт - с. 28 - 29 . На с. 28 зверху напишіть своє прізвище і сьогоднішнє число. Виконайте один варіант - І або ІІ. Сфотографуйте і зразу пришліть - сьогодні або завтра зранку.
С. 29 - дивіться відео і виконуйте разом. Перше відео - про липень, а друге - саме завдання.
Математика - працюємо на с. 18-19. Ви бачите коричневий горішок - вихідний селфі-аудит. Перевіримо, як ви повторили вивчений за рік матеріал. Виконуєте самостійно селфі-аудит, фотографуєте і зразу присилаєте. Якщо не сьогодні, то завтра зранку обов'язково. Перше завдання - уважно прочитайте задачу, усно розв'яжіть її виразом (можете на чорновику) і поставте галочку біля правильного виразу. Друге - розв'яжіть кожен вираз, напишіть відповіді і поставте галочку біля виразу зі значенням 24. Третє - усно розв'яжіть рівняння, а тоді вибирайте відповідь. Четверте - розгляньте, які фігури дано. Виміряйте сторони, напишіть у клітинках, обчисліть усно периметр кожної фігури, з'єднайте з периметрами внизу.
Після селфі переходьте до виконання інших номерів. № 1 - в зошиті. Не забувайте, що питання Скільки всього ми не пишемо словами, а ставимо фігурну дужку. № 2 - все зрозуміло, біля виразів напишіть відповіді, а потім розфарбовуйте. № 3 - друге завдання - Склади ... - усно. Третє і четверте - Запропонуй ... і Розв'яжи .. - не треба. № 4 - у посібнику. Не забувайте, якщо ми порівнюємо числа, то треба поставити знаки > , < , = . Щоб знайти, на скільки одне число більше або менше другого, треба від більшого відняти менше. Щоб знайти, у скільки разів одне число більше або менше другого, треба більше розділити на менше. № 5 - усно, запишіть у зошит тільки ті рівняння, які ви підкреслили. Нагадую, парні числа діляться на 2.
Мова - С. 14-15. Впр. 1 - Виконати всі завдання, крім Підготуй... і Відповідай... . Впр. 2 - правильно з'єднайте букви, згадайте, коли приголосні є м'якими. Впр. 3 - виконати всі завдання. Впр. 4 - у зошиті. Згадайте по блок-карті, як зв'язуються слова у реченні. Виправте , де треба, закінчення, а де треба - допишіть прийменники. У посібнику перед реченням вкажіть номери, що ви робили: міняли закінчення - 1, чи дописували прийменники - 2.
Всесвіт - с. 28 - 29 . На с. 28 зверху напишіть своє прізвище і сьогоднішнє число. Виконайте один варіант - І або ІІ. Сфотографуйте і зразу пришліть - сьогодні або завтра зранку.
С. 29 - дивіться відео і виконуйте разом. Перше відео - про липень, а друге - саме завдання.
Немає коментарів:
Дописати коментар