пʼятниця, 15 травня 2020 р.

Доброго ранку, дітки. Сьогодні ми починаємо працювати в посібнику № 33.  Рухаємось до закінчення навчального року. зберіть всі свої сили, залишилось зовсім мало. 20 травня у нас диктант  і діагностична з Всесвіту, 21 травня - діагностична з мови і з математики і на останньому тижні - перевірка виразного читання. На вихідних допишіть № 31-32, повторіть правила, потренуйтесь писати диктант. І не забувайте читати кожного дня.
Математика - працюємо на с. 8-9. № 1 -  кругові приклади. Нагадую, що таке кругові приклади. Знаходите значення першого виразу, шукаєте вираз. що починається з такого самого числа, яке ви одержали, обчислюєте вираз, шукаєте наступний, що починається з такого самого числа і так до кінця.  Значення виразів (відповіді) пишіть олівцем біля виразів, буде легше шукати наступний приклад. Вираз, що отримаєте, напишіть в зошит. № 2 - уважно прочитайте завдання, роздивіться зображення. Для тих, хто сам не зможе справитись, даю підказку.

Задачу записати в зошит.  Ключові слова зв'язані з числами. Подумайте самі. Складати задачу про чайок не треба. 
№ 3 - прочитайте уважно завдання. Хто забув, знайдіть блок-карту на цю тему. Виконайте всі завдання. У зошиті побудуйте прямокутник, біля сторін напишіть їх довжину, під прямокутником запишіть спочатку формулу, а потім - другий рядок - підставте числа і обчисліть периметр.  № 4 - все зрозуміло. Не забудьте розфарбувати ягідку. Спочатку подивіться, чи правильно визначено порядок дій, потім перевірте правильність обчислень. Якщо правильно, розфарбуйте ягідку, якщо неправильно - виправте помилки і обчисліть . 
№ 5 і 6 - не треба. № 7 - спочатку виконайте друге завдання (Підкресли), в зошиті розв'язати це рівняння і ще одне на вибір. № 8 - у посібнику. 

Укр.мова - працюємо на с. 6-7. Впр. 1 - сигнал хай подасть хтось з дорослих, або самі собі засічіть час. Виконайте всі завдання. Впр. 2 - увазно прочитайте і виконайте всі завдання. Внизу дивіться, якими олівцями позначати клітинки. Впр. 3 - все зрозуміло. Впр. 4 - не треба. Впр. 5 - виконайте всі завдання, крім першого, в посібнику, в чорновику потренуйтесь писати під диктування. Впр. 6 - у зошиті. Зверніть увагу, що нема розділових знаків. Згадайте, що таке речення. В кожному реченні говориться про щось одне (підмет). Якщо ви бачите, що мова пішла про інший об'єкт, значить це вже інше речення. Не забудьте підкреслити головні члени у першому і четвертому реченнях. 

Всесвіт - с.10 - 11. На с. 10 працюєте по відео. С. 11 - блок-карта. 



Блок -карту потрібно доповнити, для цього знайдіть попередні блок-карти, перегорніть посібники, знайдіть потрібну інформацію і попрацюйте самостійно . Блок-карту виріжіть і в папку. 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Шановні батьки. Закінчився ще один навчальний рік. Дякую всім, хто допомагав дітям здобувати нові знання, особливо на дистанційці. Попереду ...