Доброго ранку, дітки. Сьогодні ми починаємо працювати в посібнику № 33. Рухаємось до закінчення навчального року. зберіть всі свої сили, залишилось зовсім мало. 20 травня у нас диктант і діагностична з Всесвіту, 21 травня - діагностична з мови і з математики і на останньому тижні - перевірка виразного читання. На вихідних допишіть № 31-32, повторіть правила, потренуйтесь писати диктант. І не забувайте читати кожного дня.
Математика - працюємо на с. 8-9. № 1 - кругові приклади. Нагадую, що таке кругові приклади. Знаходите значення першого виразу, шукаєте вираз. що починається з такого самого числа, яке ви одержали, обчислюєте вираз, шукаєте наступний, що починається з такого самого числа і так до кінця. Значення виразів (відповіді) пишіть олівцем біля виразів, буде легше шукати наступний приклад. Вираз, що отримаєте, напишіть в зошит. № 2 - уважно прочитайте завдання, роздивіться зображення. Для тих, хто сам не зможе справитись, даю підказку.
Математика - працюємо на с. 8-9. № 1 - кругові приклади. Нагадую, що таке кругові приклади. Знаходите значення першого виразу, шукаєте вираз. що починається з такого самого числа, яке ви одержали, обчислюєте вираз, шукаєте наступний, що починається з такого самого числа і так до кінця. Значення виразів (відповіді) пишіть олівцем біля виразів, буде легше шукати наступний приклад. Вираз, що отримаєте, напишіть в зошит. № 2 - уважно прочитайте завдання, роздивіться зображення. Для тих, хто сам не зможе справитись, даю підказку.
Задачу записати в зошит. Ключові слова зв'язані з числами. Подумайте самі. Складати задачу про чайок не треба.
№ 3 - прочитайте уважно завдання. Хто забув, знайдіть блок-карту на цю тему. Виконайте всі завдання. У зошиті побудуйте прямокутник, біля сторін напишіть їх довжину, під прямокутником запишіть спочатку формулу, а потім - другий рядок - підставте числа і обчисліть периметр. № 4 - все зрозуміло. Не забудьте розфарбувати ягідку. Спочатку подивіться, чи правильно визначено порядок дій, потім перевірте правильність обчислень. Якщо правильно, розфарбуйте ягідку, якщо неправильно - виправте помилки і обчисліть .
№ 5 і 6 - не треба. № 7 - спочатку виконайте друге завдання (Підкресли), в зошиті розв'язати це рівняння і ще одне на вибір. № 8 - у посібнику.
Укр.мова - працюємо на с. 6-7. Впр. 1 - сигнал хай подасть хтось з дорослих, або самі собі засічіть час. Виконайте всі завдання. Впр. 2 - увазно прочитайте і виконайте всі завдання. Внизу дивіться, якими олівцями позначати клітинки. Впр. 3 - все зрозуміло. Впр. 4 - не треба. Впр. 5 - виконайте всі завдання, крім першого, в посібнику, в чорновику потренуйтесь писати під диктування. Впр. 6 - у зошиті. Зверніть увагу, що нема розділових знаків. Згадайте, що таке речення. В кожному реченні говориться про щось одне (підмет). Якщо ви бачите, що мова пішла про інший об'єкт, значить це вже інше речення. Не забудьте підкреслити головні члени у першому і четвертому реченнях.
Всесвіт - с.10 - 11. На с. 10 працюєте по відео. С. 11 - блок-карта.
Блок -карту потрібно доповнити, для цього знайдіть попередні блок-карти, перегорніть посібники, знайдіть потрібну інформацію і попрацюйте самостійно . Блок-карту виріжіть і в папку.
Немає коментарів:
Дописати коментар