Доброго ранку, дітки. Продовжуємо працювати. Старайтесь присилати завдання вчасно, бо перевіряти за два дні ( а то й за три) важко.
Математика - опрацювати с. 26-27. № 1 - читайте уважно завдання, тут все зрозуміло. № 2 - Виконуєте обчислення різними способами, з'єднуйте вираз з способом, який ви обрали олівцем відповідного кольору. № 3 - обчислюйте прямо в посібнику, № 4 - в зошиті. Вибирайте зручний спосіб (на попередньому уроці повторили). № 5 - Спочатку виконати завдання в посібнику, а потім одну задачу записати в зошит (умова, розв'язання, відповідь). № 6 - перше і друге завдання виконати в посібнику , а третє - в зошиті. № 7 - обчислюєте в посібнику. Кожен вираз перевіряєте внизу ( додавання - відніманням, а віднімання - додаванням). Все. Працюйте.
Укр.мова опрацювати с. 16-17. С. 16 впр. 1 -Покладіть перед собою алфавіт, хто ще не запам'ятав. Над кожним записом записати слово. Будьте уважні і у вас все вийде. Впр. 2 - виконати всі завдання. За бажанням вивчіть другий вірш напам'ять. Можна прислати відео. Впр. 3 - все зрозуміло , впр. 4 - звуковий запис - у зошиті -я давала зразок ( це у квадратних дужказ записуєте, які звуки чуємо). Впр. 5 - у зошиті. Головні члени речення підкреслити простим олівцем під ліній ку, над ними просит олівцем написати частини мови ( скорочено: іменник - ім. , дієслово -дієсл.) Впр. 6 - за бажанням.
Всесвіт - дивіться відео і виконуйте завдання.
Математика - опрацювати с. 26-27. № 1 - читайте уважно завдання, тут все зрозуміло. № 2 - Виконуєте обчислення різними способами, з'єднуйте вираз з способом, який ви обрали олівцем відповідного кольору. № 3 - обчислюйте прямо в посібнику, № 4 - в зошиті. Вибирайте зручний спосіб (на попередньому уроці повторили). № 5 - Спочатку виконати завдання в посібнику, а потім одну задачу записати в зошит (умова, розв'язання, відповідь). № 6 - перше і друге завдання виконати в посібнику , а третє - в зошиті. № 7 - обчислюєте в посібнику. Кожен вираз перевіряєте внизу ( додавання - відніманням, а віднімання - додаванням). Все. Працюйте.
Укр.мова опрацювати с. 16-17. С. 16 впр. 1 -Покладіть перед собою алфавіт, хто ще не запам'ятав. Над кожним записом записати слово. Будьте уважні і у вас все вийде. Впр. 2 - виконати всі завдання. За бажанням вивчіть другий вірш напам'ять. Можна прислати відео. Впр. 3 - все зрозуміло , впр. 4 - звуковий запис - у зошиті -я давала зразок ( це у квадратних дужказ записуєте, які звуки чуємо). Впр. 5 - у зошиті. Головні члени речення підкреслити простим олівцем під ліній ку, над ними просит олівцем написати частини мови ( скорочено: іменник - ім. , дієслово -дієсл.) Впр. 6 - за бажанням.
Всесвіт - дивіться відео і виконуйте завдання.
Немає коментарів:
Дописати коментар