Доброго ранку, мої дорогі учні. Ми продовжуємо працювати по посібнику № 28. На с. 12-13 на вас чекає гра.
Розгляньте ігрове поле і доберіть назву гри, складіть текст-інструкцію або
правила гри. Зіграйте з батьками, братами й
сестрами у цю гру (замість фішок можна використовувати ґудзики). Попробуйте скласти коротку казку про космічних істот за
малюнком і розкажіть своїм рідним.
Математика - опрацювати с. 18-19. № 1 - спочатку прочитайте завдання. Далі виконуйте по черзі: Подивіться на зображення координатний прямих: на вертикальній - десятки, на горизонтальній - одиниці. Дивимось на планети, які тут зображені і визначаємо їхні координати, тобто іисло десятків і одиниць. Біля зображення планет ліворуч запишіть ці двоцифрові числа. Потім обчисліть вирази праворуч, знайдіть кожне число на координатних прямих, намалюйте кружечки таким кольором, як ракети біля виразів. № 2 - без обчислень знайдіть вирази з однаковим значенням. № 3 - в зошиті, не забувайте про дужки. № 4 - задача в зошиті. Зверніть увагу на те, яке число повторюється (його записуємо першим) і скільки разів (це на другому місці). № 5 - в зошиті без умови, але двома способами. У першому способі спочатку треба знайти, скільки гігантських і великих разом, а потім - скільки маленьких. У другому - спочатку знайти, скільки великих і маленьких разом, а потім - скільки маленьких. В зошиті записуєте Розв'язання, І спосіб, ІІ спосіб, Відповідь. Підказку подивіться на фото.
№ 6, 8, 9 - за бажанням. № 7 - обов'язково.
Укр. мова - опрацювати с. 6-7 і 14-15. С 6 -виконуєте з відео.
С.7 впр. 3 - зірки одного кольору - це одна буква. Нагадую, що зв-буквенний розбір (зразок) я давала на тому тижні (в середу). Виконуйте правильно скорочення, ставте коми. Для тих, кому ліньки знайти блок-карту зі звуками, нагадую ще раз, як позначаємо глухі і дзвінкі приголосні.
Впр. 4 - все зрозуміло. Впр. 5 - спочатку перше завдання виконати в посібнику, користуєтесь таблицею. Потім - у зошиті. С. 14 впр.1 - слова записати під табличками. Впр. 2 - виконати всі завдання. Впр. 3 - два сузір'я - 1 і 3 , 2 і 4 . Про перше розповідається у тексті, а друге - подивіться на 4 зображення. який птах. Впр. 4 - 5 - повторення частин мови. Зразу згадуйте правила (хто знає) і вчіть (хто до цього часу не вивчив).
Немає коментарів:
Дописати коментар