Доброго ранку, дітки. Ми продовжуємо подорожувати космічними стежками на сторінках посібника № 28. Сьогодні наш сюжетний малюнок на с. 30-31. Роздивіться уважно сузір'я. На фоні цих сузір'їв наша Земля рухається навколо Сонця протягом року. Зверніть увагу, назви сузір'їв пишуться з великої літери. Не забувайте виконувати завдання на полях, якщо не кожного дня, то хоча б у вихідні.
Математика - опрацювати с. 34-35. Спочатку відкрийте відео і на с. 31 внизу напишіть математичний диктант.
Математика - опрацювати с. 34-35. Спочатку відкрийте відео і на с. 31 внизу напишіть математичний диктант.
Тепер працюйте на с. 34. № 1 - не обчислюючи, з'єднайте вирази. Потім на с. 31-32 знайдіть, коли Земля перебуває на фоні цих сузір'їв (в якому місяці) і в табличках біля дітей під числом напишіть місяць.
№ 2 - спочатку прочитайте уважно завдання. Хто не зрозуміє, виконуйте за моїми підказками. Спочатку подивітся на діаграмі на сузір'я Риби.: знайдіть на вертикальній осі скільки дітей виконувало проект. Це число 6. Якщо проект виконувало по 3 дітей (трійками), то 6 : 3 = 2 (пр.) Цей вираз записуєте ліворуч у першому рядку і домальовуєте в овалі біля Риб ще одну трійку. Так виконуєте все завдання.
№ 3 -з чисел, які записані на зірочках, складаєте вираз на множення, потім за допомогою переставного закону множення складаєте другий вираз на множення, використовуючи зв'зок між множенням і діленням складаєте два вирази на ділення з цими ж числами. Наприклад:8х4= 32,4х8=32, 32:8=4, 32: 4 = 8.
Ці числа вже не берете. Там вистачає інших.
№ 4 - все зрозуміло. № 5 - теж зрозуміло, але читайте уважно. Одну задачу записати в зошит.№ 6 - все зрозуміло.
Укр.мова - опрацювати с. 22-23 - перший урок, 24-25 - другий урок. С. 22 впр.1 -2 - дивитесь відео і виконуєте всі завдання.
Потім перед виконанням 3-5 завдання можете подивитись відео про будову слова.
Впр. 6 - виконуєте в зошиті. Перше слово пишете з великої букви, через кому, виділяєте префікс.
С. 24 впр. 1 - знову виконуєте разом з відео.
Впр. 2-4 - в посібнику, впр. 5 - у зошиті. До кожного слова підбираєте споріднені за моделями, тобто дієслово, іменник, прикметник. Замість моделі будови слів іменників (як сказано в завданні) розберіть іменники за будовою.
Виконуйте завдання охайно, самостійно. Успіхів!
Немає коментарів:
Дописати коментар