Доброго ранку, дітки. Сподіваюсь, ви вже готові до навчання. Сарайтесь виконувати розпорядок дня, який ми колись складали.
Дуже мало учнів присилають свої роботи. А є такі, що ще не прислали жодної. Не працюєте? Не хочете далі вчитися? Тоді вам доведеться все літо сидіти за навчанням. Коли вийдемо з карантину, ви покажете свої знання.
Не забувайте протягом заняття робити фізкультзвилинки. І для очок теж. Не забувайте про нейробіку.
Укр.мова - опрацювати с. 16-17. Частина буде на відео, а частину виконаєте самостійно і покажете мені.
Впр. 7 - починаєте в посібнику, закінчуєте в зошиті.
Зробіть перерву.
Математика Опрацювати с. 26, 27. Сьогодні всі завдання про моркву, тому що 4 квітня - Всесвтній день моркви. (С. 20).
№ 1 - обов'язково написати назву. № 2 - Останню відповідь напишіть біля моркви (яку частину городу займає морква).
№ 3 - виконуйте всі завдання. № 4 - периметр фігури запишіть біля фігури: Р = ... . № 5 - у зошиті з умовою. № 6 - прочитай уважно і виконай в посібнику. № 7 - хто не може вибрати модель, підказка- це 3 модель.
Розв'язання записати у зошит. № 8,9 в посібнику. № 10 - за бажанням.
Перерва.
Всесвіт - опрацювати с. 28-29. Робота на с. 28 - на відео. Виконуйте разом.
Дуже мало учнів присилають свої роботи. А є такі, що ще не прислали жодної. Не працюєте? Не хочете далі вчитися? Тоді вам доведеться все літо сидіти за навчанням. Коли вийдемо з карантину, ви покажете свої знання.
Не забувайте протягом заняття робити фізкультзвилинки. І для очок теж. Не забувайте про нейробіку.
Укр.мова - опрацювати с. 16-17. Частина буде на відео, а частину виконаєте самостійно і покажете мені.
Впр. 4, 5- в посібнику. Вчите правила у впр.4. Впр. 6 - в зошиті. Даю зразок зв-буквеного розбору, бо забули або путаєте з моделлю.
Знайдіть у своїх блок-схемах звуки і розбір слова. Кожне слово розбираємо з нового рядка , пишемо з великої букви.Впр. 7 - починаєте в посібнику, закінчуєте в зошиті.
Зробіть перерву.
Математика Опрацювати с. 26, 27. Сьогодні всі завдання про моркву, тому що 4 квітня - Всесвтній день моркви. (С. 20).
№ 1 - обов'язково написати назву. № 2 - Останню відповідь напишіть біля моркви (яку частину городу займає морква).
№ 3 - виконуйте всі завдання. № 4 - периметр фігури запишіть біля фігури: Р = ... . № 5 - у зошиті з умовою. № 6 - прочитай уважно і виконай в посібнику. № 7 - хто не може вибрати модель, підказка- це 3 модель.
Розв'язання записати у зошит. № 8,9 в посібнику. № 10 - за бажанням.
Перерва.
Всесвіт - опрацювати с. 28-29. Робота на с. 28 - на відео. Виконуйте разом.
№ 4-5 Виконуй за вказівками. Для допомоги знайдіть відповідні блок-карти.
Світлана Валентинівна подає уроки з музики на своїй сторінці в Classrum. Приєднуйтесь і працюйте. Інформатику теж шукайте на сторінці Віти Миколаївни. Англійський - у Світлани Вікторівни. Не забувайте про завдання.
Немає коментарів:
Дописати коментар