четвер, 9 квітня 2020 р.

Доброго ранку, мої дорогі учні. Ранок дуже гарний, так і кличе вас попрацювати. Не забувайте, що після карантину ви мені здасте свої посібники і я перевірю, як ви старались. Тому що не всі присилають роботи.  Зарядку зробили? Не забувайте протягом занять і цілого дня робити фізкультхвилинки, танцювати, робити вправи з нейробіки. 
Математика - опрацювати с. 34-35. №1- уважно подивіться, де знаходиться м'яч: у повітрі (просторі) чи на землі ( площині).
№2 - помилки виправляйте у посібнику. № 3 -згадайте, що таке радіус і діаметр. Хто не пам'ятає = знайдіть блок-карту. Записати назви радіусів і діаметрів можна в посібнику внизу на жовтій рисці. № 4 - поставте галочки біля площинних фігур ( є одна об'ємна і одна лінійна, всі інші площинні). Розв'яжіть у зошиті два рівняння на вибір. № 5 - прослухайте презентацію, потім запишіть у зошит.  Вибачте, презентація не загрузилась, дивітся на Classrum/
№ 6 - записати тільки розв'язання і відповідь. № 7-9 - в посібнику. 
Укр.мова - опрацювати с. 22-25. С 22 впр. 1 - замість ноток у слова потрібно вставити назви нот: перерва, лялька і т.і.
Впр.2 - слухайте текст за посиланням 
 https://www.youtube.com/watch?v=1SZlGzMV0o4   і закреслюйте зайві слова. Потім виконайте інші завдання. Їх п'ять. Виконайте всі. Жанр твору напишцть біля назви. 
Впр.3-4 - виконуйте за завданнями, діалог складайте з батьками. Впр. 5 - з дужок вибрати букву або буквосполучення, щоб записати правильно слово. Дужки не писати. Звуковий запис - подивіться зразок на фото.

Звукова модель - подивіться зразок у вчорашньому завданні. Модель будуємо синім і червоним олівцем. Згадайте, як позначаємо дзвінкі і глухі.  Впр. 6-7 - за вказівками. С 24 -25 - крім впр. 5. 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Шановні батьки. Закінчився ще один навчальний рік. Дякую всім, хто допомагав дітям здобувати нові знання, особливо на дистанційці. Попереду ...