Доброго ранку, мої дорогі учні. Ранок дуже гарний, так і кличе вас попрацювати. Не забувайте, що після карантину ви мені здасте свої посібники і я перевірю, як ви старались. Тому що не всі присилають роботи. Зарядку зробили? Не забувайте протягом занять і цілого дня робити фізкультхвилинки, танцювати, робити вправи з нейробіки.
Математика - опрацювати с. 34-35. №1- уважно подивіться, де знаходиться м'яч: у повітрі (просторі) чи на землі ( площині).
№2 - помилки виправляйте у посібнику. № 3 -згадайте, що таке радіус і діаметр. Хто не пам'ятає = знайдіть блок-карту. Записати назви радіусів і діаметрів можна в посібнику внизу на жовтій рисці. № 4 - поставте галочки біля площинних фігур ( є одна об'ємна і одна лінійна, всі інші площинні). Розв'яжіть у зошиті два рівняння на вибір. № 5 - прослухайте презентацію, потім запишіть у зошит. Вибачте, презентація не загрузилась, дивітся на Classrum/
Впр.2 - слухайте текст за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=1SZlGzMV0o4 і закреслюйте зайві слова. Потім виконайте інші завдання. Їх п'ять. Виконайте всі. Жанр твору напишцть біля назви.
Впр.3-4 - виконуйте за завданнями, діалог складайте з батьками. Впр. 5 - з дужок вибрати букву або буквосполучення, щоб записати правильно слово. Дужки не писати. Звуковий запис - подивіться зразок на фото.
Звукова модель - подивіться зразок у вчорашньому завданні. Модель будуємо синім і червоним олівцем. Згадайте, як позначаємо дзвінкі і глухі. Впр. 6-7 - за вказівками. С 24 -25 - крім впр. 5.
Математика - опрацювати с. 34-35. №1- уважно подивіться, де знаходиться м'яч: у повітрі (просторі) чи на землі ( площині).
№2 - помилки виправляйте у посібнику. № 3 -згадайте, що таке радіус і діаметр. Хто не пам'ятає = знайдіть блок-карту. Записати назви радіусів і діаметрів можна в посібнику внизу на жовтій рисці. № 4 - поставте галочки біля площинних фігур ( є одна об'ємна і одна лінійна, всі інші площинні). Розв'яжіть у зошиті два рівняння на вибір. № 5 - прослухайте презентацію, потім запишіть у зошит. Вибачте, презентація не загрузилась, дивітся на Classrum/
№ 6 - записати тільки розв'язання і відповідь. № 7-9 - в посібнику.
Укр.мова - опрацювати с. 22-25. С 22 впр. 1 - замість ноток у слова потрібно вставити назви нот: перерва, лялька і т.і.Впр.2 - слухайте текст за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=1SZlGzMV0o4 і закреслюйте зайві слова. Потім виконайте інші завдання. Їх п'ять. Виконайте всі. Жанр твору напишцть біля назви.
Впр.3-4 - виконуйте за завданнями, діалог складайте з батьками. Впр. 5 - з дужок вибрати букву або буквосполучення, щоб записати правильно слово. Дужки не писати. Звуковий запис - подивіться зразок на фото.
Немає коментарів:
Дописати коментар