Доброго ранку, дітки. Сподіваюсь, всі прокинулись, зробили зарядку, вмились, поснідали, прибрали в кімнаті. Тоді починаємо. Математика - опрацювати с. 18-19. Ви бачите, що сьогодні мова йде про ракети, тому що в календарі квітня є Всесвітній день авіації і космонавтики. Подивітся відео.
№ 1 - виконуєте в посібнику. № 2 - Периметр запишіть теж в посібнику, біля останнього речення. № 3 - відрізок будуєте в зошиті. № 4 - в зошиті без умови. Згадайте формулу знаходження периметру квадрата ( знайдіть блок-карту). Тоді легко знайдете сторону квадратуі зможете його побудувати.
Фізкультхвилинка. № 5 - в зошит записати вираз і відповідь (не дії, а цілий вираз). зверніть увагу, яке число повторюється і скільки разів і правильно запишіть множення. № 6 - спочатку намалюйте стрілки , коли 10 год, а потім пунктиром покажіть, як пересунеться велика стрілка за чверть години. Її рух замалюйте якимось олівцем ( це буде кут). Поставте галочку, який кут вийшов. Інші завдання виконуєте в посібнику.
Перерва.
Укр.мова опрацювати с. 6-7. На с. 2 ви бачите, що 1 квітня - День птахів. Подивіться відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Aslfuebr-rA
Впр. 1 - читайте і виконуйте. Впр. 2 - виконуєте по відео.
Впр. 3 - все зрозуміло. Впр. 4 - в посібнику, 5 - в зошиті. Впр. 6 можна не писати, але вивчити ці речення. У першому реченні всі букви позначають дзвінкі звуки, а в другому - глухі. Вивчіть і будете знати, які звуки. С. 15 - впр. 3-5 - виконуєте в посібнику: повторюєте правила в жовтих прямокутниках (або вчите, хто ще не вивчив).
Немає коментарів:
Дописати коментар