вівторок, 28 квітня 2020 р.

Доброго ранку, дітки. Сьогодні ми починаємо працювати в посібнику № 30. Прочитайте назву. Як ви вже зрозуміли, ми будемо говорити про дружбу. Розгляньте сюжетний малюнок на с. 2-3. Прочитайте, що говорять дітки і дайте відповіді нп запитання. Внизу зліва на полі ви бачите QR-код. У кого в телефоні є сканер QR-коду, можете прочитати, що ховається за ним. Согодні у нас два уроки мови і математика. Не забудьте зайти на сторінку Віти Миколаївни і ознайомитись із завданням з інформатики. Тільки що глянула, Віта Миколаївна кинула вам завдання в Сlassroom в потік (лєнту). Мабуть бачить, що ніхто до неї не заходить. (((

Укр.мова. Працюємо на с. 4-7. Повторюємо тему "Текст". Знайдіть блок-карти з цієї теми і почнемо. С. 4 впр.1 - попрацюйте з віршиком. Ще раз вам нагадую, що читати вір виразно - це значить: не поспішати, не помилятись, робити паузи там, де розділові знаки (коми, тире, крапки), передавати голосом свої почуття. Вірш вчите напам'ять. Але мені ще не всі прислали відео з попередніми віршами. Покваптесь.Впр. 2 - виконати всі завдання, крім двох останніх. Щоб записати в таблицю тему і основну думку, зверніться до блок-карти. Тим, хто лінується, або знаходиться в селі, нагадую, що тема - це те, про що говориться в тексті. Основна думка - те головне, що хотів сказати автор, для чого він писав твір.  Впр. 3 - записати в зошит прислів'я. Викресліть зайві букви або елементи і прочитаєте прислів'я. Впр. 4 - усно. В ній ті правила, які ви повинні згадати по блок-карті. Впр. 5 - в ній 5 завдань.  Виконуєте в в посібнику, останнє завдання - доповнюєте (усно ) речення внизу. Впр. 6 - не потрібно. С. 6  впр. 1-2 все зрозуміло. Виконуєте всі завдання. Нагадую, що форма твору - віршова або прозова, а жанр - казка, оповідання, повість, прислів'я, загадка і т.і. Текст - переказати. Впр. 3 все зрозуміло, Впр. 4 - чотири завдання - в посібнику, а п'яте і шосте - в зошиті. Нагадую ще раз , як зробити звуковий аналіз слова.
Звертайте увагу на розділові знаки.  За будовою - виділити закінчення, основу, корінь, суфікс, префікс. Впр. 5 - за бажанням.

Математика - працюємо на с. 8-9. № 1 - щоб розфарбувати вирази, зверніть увагу, якими кольорами написані слова "сума" ( блакитний), "різниця" - бузковий, "добуток" - зелений і "частка" - синій. №2- записати вирази (приклади) і обчислити. № 3 - уважно прочитайте завдання. Хто не зрозумів, пояснюю: біля кожного виразу є дві рамки . Зовнішню рамку малюєте кольором виразу: помаранчевий - біля буквених, рожевий - біля числових. Внутрішню рамку малюєте кольором другої дії:блакитний, синій, зелений, бузковий. Порівнюєте числові і буквені вирази і відповідно розфарбовуєте число, що записане замість букви. Останнє завдання - обчислити. № 4і5 - не треба. № 7 - задачу в зошит. Ключові слова Було
                                                                                                                                   Використали
                                                                                                                                   Залишилось
№ 8-9 - не треба, № 10- всезрозуміло. 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Шановні батьки. Закінчився ще один навчальний рік. Дякую всім, хто допомагав дітям здобувати нові знання, особливо на дистанційці. Попереду ...