Доброго ранку, дітки. У нас понеділок, ми закінчуємо посібник № 29. Сьогодні у вас 4 уроки. Не забудьте про англ.мову. Розгляньте сюжетний малюнок на с. 36- 37
·
Прочитайте назви деяких заповідників України та
розкажіть, у яких областях вони знаходяться. Для чого організовують
заповідники?
·
Прочитайте назви
рослин та тварин, які охороняються у заповідниках. Зважаючи на нумерацію
світлин, назвіть, які з тварин у яких заповідниках охороняються.
Подивіться кілька відео. Знайдіть в Інтернеті відомості про інші заповідники.
Математика - працюємо на с. 38-39. №1 - не забудьте виконати всі завдання ( їх 4) . Квітки розфабуйте в кольори відповідних метеликів. № 2 - все зрозуміло. Не забудьте дописати слово. № 3 - в зошиті. Коротка умова - три ключових слова. Стрілки робіть квадратні, не круглі. № 4 - розв'язання записати в посібнику поряд з питанням. № 5 - одне рівняння у зошиті. № 6-7 все зрозуміло. № 8 - за бажанням. Повторити одиниці вимірювання різних величин - с. 37 на полі.
Укр. мова - працюємо на с. 32-33. Впр. 1 - усно- скласти розповідь за малюнками і ключовими словами. Впр. 2 - над зобраєенням Землі надписати слова, якими можна замінити це слово. (Земля, планета, вона, ...). Останнє речення записати у зошит (доповнити).
Впр. 3 - в зошиті. Спочатку розставте числа над словами, потім запишіть речення в зошит (коми не ставити!) . Малюнок - у посібнику за бажанням. Впр. 4 - за бажанням.
Всесвіт - с. 40-41. У № 4 - кружки поділені на частини, тому що захоплення можуть співпадати, тоді частинки зафарбовуєте різними кольорами. Все інше зрозуміло.
Немає коментарів:
Дописати коментар