Доброго ранку, дітки. Продовжуємо працювати в посібнику № 30. На сюжетному малюнку на с. 12-13 ви бачите діток, які зібрались відвідати своїх друзів. Яка група куди йде, позначте кольоровими олівцями і прочитайте прислів'я. На полях попрацюйте з лабіринтами.
Математика - працюємо на с. 18-19. № 1 - включає чотири завдання. Спочатку підкреслюєте першу дію. Згадайте правила. Обчилюєте в посібнику, відповідь пишіть поруч з виразами. Знаходите комірки для кожного мурашки і розфарбовуєте. № 2 - Уважно прочитайте завдання. Їх у цьому номері три. Роздивіться вирази. Вирази із знаком = це рівності, а вирази з буквою - це ті, у яких невідоме число може змінюватись. Їх треба підкреслити. Прочитайте слова під ними і запишіть на вільному місці приказку. к ви її розумієте? Останнє завдання - Знайди значення виразів... - виберіть один вираз і виконайте це завдання. В зошиті починаєте писати:
Якщо а = 1, .... . У вас буде три приклади. № 3 - Прочитайте всі завдання, Усно складіть рівняння, познате галочкою рівняння з невідомим діленим і розв'яжіть його в зошиті. Тобто, усно - всі, а записати одне. № 4 - за бажанням. № 5 - в посібнику. № 6 - усно, ставите галочку біля питання, щоб було дві дії. № 7 - у посібнику. Записати спочатку дії, а потім - праворуч- вираз. № 8 не потрібно.
Укр.мова - с. 14-15. Впр. 1 - виконайте всі завдання. Хто забув частини мови , знайдіть блок-карту. Впр. 2 - пступово виконуєте всі завдання. До слів з пропущеними буквами усно підберіть перевірні слова ( хто забув - знайдіть блок-карту з правилами). Впр. 3 - останнє завдання - усно (імена друзів). Впр. 4 - перше і друге завдання - у посібнику, а третє і четверте - у зошиті. Будьте уважні, кожного разу пояснюю, що писати у зошит, але деякі учні не читають і те , що треба - не виконують, а те, що не треба писати - записують. Знову нагадую, що звуковий аналіз це: записати слово з великої букви, порахувати, ск. букв, звуків і складів.Подивіться зразок у вчорашньому завданні, як що скорочуємо, ставте крапки після скорочень і коми. Далі виписати в колонку букви, біля кожної букви у квадратних дужках написати звуки, біля м'яких - вгорі праворуч маленька рисочка - подивіться у вчорашньому завданні зразок. Далі пишете модель кожного звука - знову подивіться у зразок , як позначаємо дзвінкі, бо половина так і позначає неправильно. Далі ставимо тире і пишемо, який звук: приголосний чи голосний, якщо приголосний, то дзвінкий чи глухий. Більше нічого. Якщо голосний , то наголошений чи ненаголошений. Будьте уважні і дивіться на зразок. Впр. 5 - Все уважно прочитати. Виконати в посібнику останнє завдання. Записати у зошит тільки основну частину - три-чотири речення. Не пишіть одне дуже довге. Пам'ятайте, що у реченні повинні бути головні члени і другорядні. Впр. 6 - за бажанням.
Всесвіт -с. 10-11 і 28. Дивіться по порядку відео і виконуйте. Знайдіть блок-карту і повторіть, що таке об'єкт, тіло і предмет.
Математика - працюємо на с. 18-19. № 1 - включає чотири завдання. Спочатку підкреслюєте першу дію. Згадайте правила. Обчилюєте в посібнику, відповідь пишіть поруч з виразами. Знаходите комірки для кожного мурашки і розфарбовуєте. № 2 - Уважно прочитайте завдання. Їх у цьому номері три. Роздивіться вирази. Вирази із знаком = це рівності, а вирази з буквою - це ті, у яких невідоме число може змінюватись. Їх треба підкреслити. Прочитайте слова під ними і запишіть на вільному місці приказку. к ви її розумієте? Останнє завдання - Знайди значення виразів... - виберіть один вираз і виконайте це завдання. В зошиті починаєте писати:
Якщо а = 1, .... . У вас буде три приклади. № 3 - Прочитайте всі завдання, Усно складіть рівняння, познате галочкою рівняння з невідомим діленим і розв'яжіть його в зошиті. Тобто, усно - всі, а записати одне. № 4 - за бажанням. № 5 - в посібнику. № 6 - усно, ставите галочку біля питання, щоб було дві дії. № 7 - у посібнику. Записати спочатку дії, а потім - праворуч- вираз. № 8 не потрібно.
Укр.мова - с. 14-15. Впр. 1 - виконайте всі завдання. Хто забув частини мови , знайдіть блок-карту. Впр. 2 - пступово виконуєте всі завдання. До слів з пропущеними буквами усно підберіть перевірні слова ( хто забув - знайдіть блок-карту з правилами). Впр. 3 - останнє завдання - усно (імена друзів). Впр. 4 - перше і друге завдання - у посібнику, а третє і четверте - у зошиті. Будьте уважні, кожного разу пояснюю, що писати у зошит, але деякі учні не читають і те , що треба - не виконують, а те, що не треба писати - записують. Знову нагадую, що звуковий аналіз це: записати слово з великої букви, порахувати, ск. букв, звуків і складів.Подивіться зразок у вчорашньому завданні, як що скорочуємо, ставте крапки після скорочень і коми. Далі виписати в колонку букви, біля кожної букви у квадратних дужках написати звуки, біля м'яких - вгорі праворуч маленька рисочка - подивіться у вчорашньому завданні зразок. Далі пишете модель кожного звука - знову подивіться у зразок , як позначаємо дзвінкі, бо половина так і позначає неправильно. Далі ставимо тире і пишемо, який звук: приголосний чи голосний, якщо приголосний, то дзвінкий чи глухий. Більше нічого. Якщо голосний , то наголошений чи ненаголошений. Будьте уважні і дивіться на зразок. Впр. 5 - Все уважно прочитати. Виконати в посібнику останнє завдання. Записати у зошит тільки основну частину - три-чотири речення. Не пишіть одне дуже довге. Пам'ятайте, що у реченні повинні бути головні члени і другорядні. Впр. 6 - за бажанням.
Всесвіт -с. 10-11 і 28. Дивіться по порядку відео і виконуйте. Знайдіть блок-карту і повторіть, що таке об'єкт, тіло і предмет.
Немає коментарів:
Дописати коментар