середа, 22 квітня 2020 р.

Доброго ранку, дітки. Не забувайте щодня робити ранкову зарядку і протягом дня різні руханки, а токаж вправи з нейробіки. Сьогодні ми працюємо над сюжетним малюнком на с. 12-13. Ви бачите гру, в яку можете погратись зі своїми батьками, братиками , сестричками, дідусями і бабусями. Сьогодні середа, тож у нас з вами три уроки. Але не забудьте зайти на сторінку Світлани Валентинівни і подивитись урок з музичного мистецтва.
Математика - працюємо на с. 18-19. Вмикаєте відео, слухаєте пояснення і виконуєте завдання. У блозі відео з двох частин - с. 18 і с. 19. В Classroom - ціле відео. Мені присилаєте те, що виконуєте у зошитах. Посібники перевірятиму після карантину.






Укр.мова - опрацювати с. 14-15. Впр. 1 - почніть розшифровувати з двох останній слів першого речення. дуже легко здогадатись, які букви ховаються під числами 1 і 4. Надпишіть над іншими словами ці букви. Далі у першому слові відгадайте букву і ще одну.  Впр. 2 - виконати всі завдання. Впр. 3 - все зрозуміло. Старайтесь писати такими літерами, як у зразку. Впр. 4 - прочитайте уважно завдання. Їх чотири. Перше і останне - усно, друге і третє Випиши і Познач. Виконуєте в посібнику. У вас є блок- карти, хто забув знайдіть і подивіться. Впр. 5 - уважно прочитайте завдання. До першого завдання Побудуй є модель для першого речення. На рядочках у посібнику будуєте моделі другого і третього речення. Завдання Досліди - підкресліть у другому і третьому реченнях головні члени речення. У другому говориться про дівчинку, у третьому про іграшки. Третє завдання Склади - у зошит записуєте два речення відповідно до завдання. Впр. 6 - у  посібнику, з'єднуйте слова в реченнях різними олівцями. Можете і слова кожного речення зафарбувати олівйями різного кольору, тільки легенько.  Мені прислати завдання у зошиті. Посібники перевірятиму після карантину. 

Всесвіт - опрацювати с. 10-11. Дивитесь відео і виконуєте. Проект не треба.




Немає коментарів:

Дописати коментар

Шановні батьки. Закінчився ще один навчальний рік. Дякую всім, хто допомагав дітям здобувати нові знання, особливо на дистанційці. Попереду ...