Доброго ранку, дітки. Перевіряючи ваші роботи, я зрозуміла, що ви неуважно слухаєте або читаєте пояснення, як виконувати завдання. Не дивитесь на зразки, які я даю. Тому багато різних неточностей і помилок. Будьте уважнішими. Перечитуйте і прослуховуйте ще раз. Сьогодні у нас два уроки укр.мови і математика. Тому починаємо. Присилайте свої роботи в зашиті, а посібники перевірю, коли вийдемо з карантину. Сюжетний малюнок на с. 20-21 - розгляньте, як дітки можуть допомогти природі. Розмалюйте , відшукайте звірів, які сховані на малюнку.
Математика - працюємо на с. 26-27. № 1 - все зрозуміло. Відповідь напишіть біля завдання.
№ 2 - прочитайте уважно завдання, задачу (кілька разів), розляньте запис умови різними способами : моделлю і таблицею. Запишіть у зошит тільки розв'язання виразом і відповідь. № 3 - не треба. № 4-подібний до вчорашнього завдання. Вписуєте в клітинки числа, обчислюєте і записуєте відповідь. А потім, увага, в останній колонці дописуєте відповіді, порахувавши за зразком усно. № 5 - виконуєте в зошиті. Згадайте, як знайти дріб від числа і число по дробу. Подивіться в блок-карту (хто не вирізав - № 26 с. 27) - перша задача - знаходження дробу від числа , а праворуч - знаходження цілого числа по частинці. В зошит записуєте у вигляді виразу. Наприклад: 1/5 від 30 - ви записуєте 30:5 = 6. Якщо 4 см -це 1/6, то записуєте 4 см помножити на 6. № 6 - прочитайте уважно завдання. Виконуйте по порядку: познач, заверши, розв'яжи. У зошиті записати коротку умову, розв'язання і відповідь. Коротка умова: 1ябл. - ?, 2в.по 10л
3ябл. - ?
№ 7 - у посібнику. № 8 - теж у посібнику. Спочатку обчислюєте першу дію, потім дивитесь, що вам треба знайти, доданок чи від'ємник. Згадуєте правило, обчислюєте, над малюнком пишете знайдене число, а потім шукаєте відповідний контейнер і на ньому пишете число. № 9 - згадуєте ту табличку, яку я давала вам вчора: множення і ділення іменованих чисел. № 10 - за бажанням.
Укр.мова С. 16-17 впр.1-2 - все зрозуміло, впр. 3 - в посібнику, впр. 4 - все виконати в посібнику: праворуч від речень написати які вони з метою висловлюванні і інтонацією двома числами - скористайтесь табличкою на с. 7. Буде 7 записів: наприклад 12, ...
Впр. 5 - прочитайте завдання, розгляньте малюнок, праворуч від малюнка подивіться, яке речення повинні скласти, розповідне, питальне чи спонукальне. Початок кожного речення у вас є. Потім з'єднайте з типом речення. Впр . 6 - не треба.
С. 22-23 - впр. 1-2 - все зрозуміло. Впр. 3 - не треба. Впр. 4 - прочитайте уважно завдання, над першим зображенням допишіть ще одне словосполучення. Над другим - два словосполучення за зразком першого зображення. Під другим складіть речення за тим же зразком. Почніть так само: Збір .... Впр. 5 - виконати тільки перше завдання: пронумеруй. Впр. 6 - у зошиті. Спочатку в посібнику в клітинки вписати числа 1 або 2, а потім записати в зошит виправлені речення. Ви повинні або змінити закінчення в окремих словах, або додати прийменники.
Все, працюйте. Успіхів. Присилаєте завдання у зошиті.
Математика - працюємо на с. 26-27. № 1 - все зрозуміло. Відповідь напишіть біля завдання.
№ 2 - прочитайте уважно завдання, задачу (кілька разів), розляньте запис умови різними способами : моделлю і таблицею. Запишіть у зошит тільки розв'язання виразом і відповідь. № 3 - не треба. № 4-подібний до вчорашнього завдання. Вписуєте в клітинки числа, обчислюєте і записуєте відповідь. А потім, увага, в останній колонці дописуєте відповіді, порахувавши за зразком усно. № 5 - виконуєте в зошиті. Згадайте, як знайти дріб від числа і число по дробу. Подивіться в блок-карту (хто не вирізав - № 26 с. 27) - перша задача - знаходження дробу від числа , а праворуч - знаходження цілого числа по частинці. В зошит записуєте у вигляді виразу. Наприклад: 1/5 від 30 - ви записуєте 30:5 = 6. Якщо 4 см -це 1/6, то записуєте 4 см помножити на 6. № 6 - прочитайте уважно завдання. Виконуйте по порядку: познач, заверши, розв'яжи. У зошиті записати коротку умову, розв'язання і відповідь. Коротка умова: 1ябл. - ?, 2в.по 10л
3ябл. - ?
№ 7 - у посібнику. № 8 - теж у посібнику. Спочатку обчислюєте першу дію, потім дивитесь, що вам треба знайти, доданок чи від'ємник. Згадуєте правило, обчислюєте, над малюнком пишете знайдене число, а потім шукаєте відповідний контейнер і на ньому пишете число. № 9 - згадуєте ту табличку, яку я давала вам вчора: множення і ділення іменованих чисел. № 10 - за бажанням.
Укр.мова С. 16-17 впр.1-2 - все зрозуміло, впр. 3 - в посібнику, впр. 4 - все виконати в посібнику: праворуч від речень написати які вони з метою висловлюванні і інтонацією двома числами - скористайтесь табличкою на с. 7. Буде 7 записів: наприклад 12, ...
Впр. 5 - прочитайте завдання, розгляньте малюнок, праворуч від малюнка подивіться, яке речення повинні скласти, розповідне, питальне чи спонукальне. Початок кожного речення у вас є. Потім з'єднайте з типом речення. Впр . 6 - не треба.
С. 22-23 - впр. 1-2 - все зрозуміло. Впр. 3 - не треба. Впр. 4 - прочитайте уважно завдання, над першим зображенням допишіть ще одне словосполучення. Над другим - два словосполучення за зразком першого зображення. Під другим складіть речення за тим же зразком. Почніть так само: Збір .... Впр. 5 - виконати тільки перше завдання: пронумеруй. Впр. 6 - у зошиті. Спочатку в посібнику в клітинки вписати числа 1 або 2, а потім записати в зошит виправлені речення. Ви повинні або змінити закінчення в окремих словах, або додати прийменники.
Все, працюйте. Успіхів. Присилаєте завдання у зошиті.
∙
Немає коментарів:
Дописати коментар