Доброго дня, дітки. Сподіваюсь, ви добре відпочили, посвяткували і тепер готові продовжувати навчання. Ми розпочинаємо знайомство з новим посібником № 29. Його назва - "Земля - наш спільний дім". Отже, ми будемо говорити про планету Земля, природу, зв'язок всіх ланок живої і неживої природи. Спочатку, як завжди, роздивіться перші сторінки журналу: вправи для фізкультхвилинок, які ви повинні обов'язково виконувати, сюжетний малюнок на с.2-3. Згадайте, що таке Червона книга, прочитайте текст, розгляньте світлини. Не забувайте виконувати завдання на полях. Переходимо до предметів. Сьогодні у вас математика, укр.мова, укр.мова, інформатика і хендмейд. Не забудьте зайти на сторінку інформатики в Сlassroom .
Математика - опрацювати с. 8-9. Всі коментарі до кожного завдання ви знайдете на відео. У блозі воно розділене на дві частини: с. 8 і с. 9. У Classroom - ціле. Додаю маленьке відео - фізкультхвилинка. Виконуйте після кожної сторінки. Відео знайдете внизу.
Укр.мова - опрацювати с. 4-7. С. 4 № 1 - все зрозуміло. Впр. 2 - прочитайте уважно завдання. Спочатко прочитайте тексти, розгляньте світлини. Поставте числа 1,2,3,4 в клітинках біля кожного тексту. Потім читайте ще раз і вписуйте потрібні слова в клітинки в текстах. Не забудьте переказати лаксикам, батькам один з текстів. Впр. 3 - зверніть увагу : три речення. Так, як наведете різними кольорами, так і запишіть різними кольорами. Пишіть охайно, ми готуємось переходити на письмо в зошитах в широку лінію. Впр. 4 - це правила, які ми з вами вчили.Доповнюйте усно, при потребі знайдіть блок-карти з реченнями, записувати в зошит не треба. Впр. 5 - спочатку виконайте всі завдання в посібнику, а потім запишіть у зошит по пам'яті. Запам'ятовуйте по одному реченню: запам'ятали, записали, перевірили. Потім наступне так само. Впр. 6 - зошиті. Впр. 7-8 в посібнику.
С. 6 впр. 1- все зрозуміло, впр.2 - подібна до впр. 2 на с. 4. Впр. 3 - зрозуміло, впр. 4 - скористайтесь блок-картою. Впр. 5 - зверніть, увагу! У другому реченні ви повинні спочатку виправити помилку. Для цього згадайте форму звертання: мама- мамо, тато- тату, сестричка - сестричко, брат - брате і т.і. Як перебудувати розповідне в спонукальне і питальне, приводжу приклад: Марійка допомагає мамі прибирати. - розпов. Марійко, допоможи мамі прибирати! - спонукальне. Марійко, ти допомагаєш мамі прибирати? - пит. Як переробити спонукальне на розповідне і питальне, теж приводжу приклад: Іванку, допоможи татові зробити годівничку! -спонук. Іванко допомагає татові зробити годівничку. - розпов. Іванку, ти допоможеш татові зробити годівничку? - пит. Перероблені речення записати в зошит. Тільки перероблені - тобто записати в зошит 4 речення. Впр. 6 - усно, записувати не треба. Впр. 7 - підкресити речення. записувати не треба.
Математика - опрацювати с. 8-9. Всі коментарі до кожного завдання ви знайдете на відео. У блозі воно розділене на дві частини: с. 8 і с. 9. У Classroom - ціле. Додаю маленьке відео - фізкультхвилинка. Виконуйте після кожної сторінки. Відео знайдете внизу.
Укр.мова - опрацювати с. 4-7. С. 4 № 1 - все зрозуміло. Впр. 2 - прочитайте уважно завдання. Спочатко прочитайте тексти, розгляньте світлини. Поставте числа 1,2,3,4 в клітинках біля кожного тексту. Потім читайте ще раз і вписуйте потрібні слова в клітинки в текстах. Не забудьте переказати лаксикам, батькам один з текстів. Впр. 3 - зверніть увагу : три речення. Так, як наведете різними кольорами, так і запишіть різними кольорами. Пишіть охайно, ми готуємось переходити на письмо в зошитах в широку лінію. Впр. 4 - це правила, які ми з вами вчили.Доповнюйте усно, при потребі знайдіть блок-карти з реченнями, записувати в зошит не треба. Впр. 5 - спочатку виконайте всі завдання в посібнику, а потім запишіть у зошит по пам'яті. Запам'ятовуйте по одному реченню: запам'ятали, записали, перевірили. Потім наступне так само. Впр. 6 - зошиті. Впр. 7-8 в посібнику.
С. 6 впр. 1- все зрозуміло, впр.2 - подібна до впр. 2 на с. 4. Впр. 3 - зрозуміло, впр. 4 - скористайтесь блок-картою. Впр. 5 - зверніть, увагу! У другому реченні ви повинні спочатку виправити помилку. Для цього згадайте форму звертання: мама- мамо, тато- тату, сестричка - сестричко, брат - брате і т.і. Як перебудувати розповідне в спонукальне і питальне, приводжу приклад: Марійка допомагає мамі прибирати. - розпов. Марійко, допоможи мамі прибирати! - спонукальне. Марійко, ти допомагаєш мамі прибирати? - пит. Як переробити спонукальне на розповідне і питальне, теж приводжу приклад: Іванку, допоможи татові зробити годівничку! -спонук. Іванко допомагає татові зробити годівничку. - розпов. Іванку, ти допоможеш татові зробити годівничку? - пит. Перероблені речення записати в зошит. Тільки перероблені - тобто записати в зошит 4 речення. Впр. 6 - усно, записувати не треба. Впр. 7 - підкресити речення. записувати не треба.
Немає коментарів:
Дописати коментар