Укр.мова с. 30 - на полі: 1- з’єднати
лініями частини слів. (щастя, вірші, щиро, ранок, краса, радість, пісня, діти,
успіх, весна, крила); 2 - читати
початок слова, називаючи його повністю (рі-річка). Читаючи другий раз називати
інше слово (рі-рівно). Потім можна дописати слова; 3 - знайти і
прочитати рядки вірша Тараса Шевченка. «Ходити» треба так, як ходить шаховий кінь
– буквою г, як показано кольоровими
лініями від крапки до крапки. (Тихесенько вітер віє, сади, лани мріють.)
с. 32-33: впр. 1 - потрібно по черзі перебрати букви на кожній клавіші (Вітаю з Днем щастя) , якщо важко - не робіть. Впр. 2 - перше повідомлення без помилок, у другому - зайве слово солодкими, у третьому - оранжевими, у четвертому - поведінки. Впр. 4 - 5- запис. у зошит.
Віршик, який вивчили на с. 24, запишіть на відео і скиньте в групу "учні".
Навчальний проект "Саморобна дитяча газета: весняний випуск" ( скоромовки, прислів'я, загадки, дитячі пісеньки, вірші, казки, оповідання про весну).
Математика - опрацювати с. 38-39. № 2 - звертаємо увагу, щоб частини були рівні. №3 - Перший висновок, який мають зробити діти: у цілому стільки рівних частин, на скільки поділили ціле (визначаємо за знаменником). Другий висновок: про рівні дроби (дроби, які з’єднані з однією і тією ж фігурою, рівні, наприклад
1/2 і 2/4, 1/4 і 2/8 і т.і.). № 4 -За
допомогою лічильних паличок не можна порівняти дроби з однаковими чисельниками
і різними знаменниками, оскільки паличка в моделі – рівна частина, а цих дробах
– частини різні. № 5 -
12: 2 = 6, 12: 3 ...., 12: 4....
№ 6 - знаходимо число (ціле) за частиною. Якщо четверта частина - 10, то ціле - це 4 таких частини (10 помножити на 4).
№ 7 - 7м помножити на 3 = ...
У табличці дописати множенням.
Проект "Де і як у житті ми використовуємо дроби"
Всесвіт - опрацювати с. 40-41.
проект "Як виростити кристал" http://paralleli.if.ua/12849-yak-zrobiti-kristal-soli-shvidko-v-domashnikh-umovakh.html
Наступний тиждень по плану канікули, поки що ніяких розпорядженьпро перенесення немає, тому зробимо невеличку перерву. Доробляйте 25 журнал, робіть проекти, зверніть увагу на додаткові посилання, читайте, ведіть "Читайлик". Зазирайте в блог або класрум, можливо, будуть якісь зміни і я буду писати.
Віршик, який вивчили на с. 24, запишіть на відео і скиньте в групу "учні".
Навчальний проект "Саморобна дитяча газета: весняний випуск" ( скоромовки, прислів'я, загадки, дитячі пісеньки, вірші, казки, оповідання про весну).
Математика - опрацювати с. 38-39. № 2 - звертаємо увагу, щоб частини були рівні. №3 - Перший висновок, який мають зробити діти: у цілому стільки рівних частин, на скільки поділили ціле (визначаємо за знаменником). Другий висновок: про рівні дроби (дроби, які з’єднані з однією і тією ж фігурою, рівні, наприклад

12: 2 = 6, 12: 3 ...., 12: 4....
№ 6 - знаходимо число (ціле) за частиною. Якщо четверта частина - 10, то ціле - це 4 таких частини (10 помножити на 4).
№ 7 - 7м помножити на 3 = ...
У табличці дописати множенням.
Проект "Де і як у житті ми використовуємо дроби"
Всесвіт - опрацювати с. 40-41.
проект "Як виростити кристал" http://paralleli.if.ua/12849-yak-zrobiti-kristal-soli-shvidko-v-domashnikh-umovakh.html
Наступний тиждень по плану канікули, поки що ніяких розпорядженьпро перенесення немає, тому зробимо невеличку перерву. Доробляйте 25 журнал, робіть проекти, зверніть увагу на додаткові посилання, читайте, ведіть "Читайлик". Зазирайте в блог або класрум, можливо, будуть якісь зміни і я буду писати.
Немає коментарів:
Дописати коментар