Доброго дня, діти і батьки. Продовжуємо навчатись дистанційно. Старайтесь виконувати всі завдання в посібнику або хоча б дві третини завдань. Максимальна самостійність. Батьки допомагають, підказують, але не виконують замість дітей. Повторіть матеріал за слайдами, потім виконуйте завдання в посібнику.
Опрацювати сторінки 8-9 . Пояснення до № 4 - умову задачі краще зобразити графічно. Тоді добре видно, що треба знайти ціле, а для цього частинку помножити на кількість частин.
№ 7 і 8 - у зошиті.
Укр.мова опрацювати с. 4-5.Перед виконанням знайдіть блок-карти з частинами мови і складом слова. Повторіть, що таке іменник, прикметник, дієслово. Що таке споріднені слова. Виконуй всі вправи самостійно. Якщо не можеш справитись, попроси допомоги у дорослих або почитай пояснення до вправ. Вправа 4 - виходить слово читання. Споріднені до нього - читати, читач, прочитав, перечитала і т.і. Впр. 5 - згадайте правило переносу слів з подвоєнням (посібник № 25 с. 25). Впр. 6 - виконуєте за зразком: зразок не писати. Впр. 7 - у транскрипції (звукове звучання - квадратні дужки) н:- подвоєнна буква нн, н і вгорі збоку ' - м'який приголосний.
Всесвіт - опрацювати с. 10 -11. Селфі-аудит - виконуєте самостійно.. Потім дивитесь фото, перевіряєте свої завдання і малюєте кружечки.
Далі виконуєте завдання в посібнику. № 1 - слово кристали. Розляньте роботу лаксиків. Хто вирощував кристали - сфотографуйте і скиньте у вайбер.
Завдання з інформатики можна отримати в classroom за кодом (як приєднувались до нашого класу - так і тут) - 3dgb6g6 , а з англ.мови - за кодом xifyljg. 3dgb6g63dgb6g633dgb6g6dgb6g6
Опрацювати сторінки 8-9 . Пояснення до № 4 - умову задачі краще зобразити графічно. Тоді добре видно, що треба знайти ціле, а для цього частинку помножити на кількість частин.
№ 7 і 8 - у зошиті.
Укр.мова опрацювати с. 4-5.Перед виконанням знайдіть блок-карти з частинами мови і складом слова. Повторіть, що таке іменник, прикметник, дієслово. Що таке споріднені слова. Виконуй всі вправи самостійно. Якщо не можеш справитись, попроси допомоги у дорослих або почитай пояснення до вправ. Вправа 4 - виходить слово читання. Споріднені до нього - читати, читач, прочитав, перечитала і т.і. Впр. 5 - згадайте правило переносу слів з подвоєнням (посібник № 25 с. 25). Впр. 6 - виконуєте за зразком: зразок не писати. Впр. 7 - у транскрипції (звукове звучання - квадратні дужки) н:- подвоєнна буква нн, н і вгорі збоку ' - м'який приголосний.
Всесвіт - опрацювати с. 10 -11. Селфі-аудит - виконуєте самостійно.. Потім дивитесь фото, перевіряєте свої завдання і малюєте кружечки.
Далі виконуєте завдання в посібнику. № 1 - слово кристали. Розляньте роботу лаксиків. Хто вирощував кристали - сфотографуйте і скиньте у вайбер.
Завдання з інформатики можна отримати в classroom за кодом (як приєднувались до нашого класу - так і тут) - 3dgb6g6 , а з англ.мови - за кодом xifyljg. 3dgb6g63dgb6g633dgb6g6dgb6g6
Немає коментарів:
Дописати коментар