Математика с. 22-23- опрацювати, інд. № 1, 4 - задачу записати в зошиті: умова, розв'язання, відповідь. Зверніть увагу ! Розв'язати іншим способом, тобто не віднімати почергово перший і другий день. Вивчити правила на с. 21, сьогодні знали два учні. Потренуватись проводити паралельні і перпендикулярні прямі через точку - № 6 (ми робили в класі, але не у всіх вийшло, а я не встигла до всіх підійти).
Мова с. 9 - опрацювати, інд. - с. 10 впр. 2 - виконати усне завдання, потім списати перший текст, підкреслити займенники.
Всесвіт с. 32- 33 - опрацювати, вивчити підкреслене у № 2 (будова шапинкового гриба, розмноження, користь і шкоду, використання). Доробити № 3 і 4.
Образотворче мистецтво - пластилін, стеки, старий олівець або шпажку (товстеньку). Вологі серветки для рук.
Шановні батьки, перевірте, як ваші діти носять маски. Повинно бути два пакетика: один для чистих, другий для використаних.
Будь ласка, не запізнюйтесь, о 7.40 забираю дітей на нашому вході, я не можу стояти довго. Хто зв'язаний з транспортом або з вашою роботою і приходить раніше, можна зайти на центральний вхід і чекати мене у вестибюлі. Я йду о 7.30 і забираю дітей. Всі інші йдуть тільки на вхід біля їдальні.
Дякую.
Немає коментарів:
Дописати коментар