Математика Посібник 7 с. 22-23, № 1 - щоб утворити число, дивимося на купюри: 200 грн - беремо один раз, 100 грн- теж один, 50 грн - не беремо, 20 грн - беремо 2 рази, 10 грн - один раз, 2 грн - 2 рази. Обчислюємо і виходить 354 грн. Так заповнюємо кожен рядок.
№ 2 - щоб визначити зручний доданок, треба подивитись на друге число (другий доданок), якщо додаємо або віднімаємо одиниці, то в зручний доданок виділяємо одиниці, якщо додаємо або віднімаємо десятки чи сотні, то і виділяємо десятки або сотні. Правила додавання і віднімання як і в межах 100: сотні з сотнями, десятки з десятками, одиниці з одиницями. Для віднімання це правило дійсне, якщо нема переходу через розряд.
№ 3 - у другому прикладі - рожева табличка (856 + 325) виправте + на -. На жовтій табличці додавання виконуємо поразрядно: сотні з сотнями, десятки з десятками, одиниці з одиницями. Рожева табличка - віднімання - теж таке правило : із сотень віднімаємо сотні, з десятків десятки , з одиниць одиниці. Синя табличка - розкладаємо тільки другий доданок і додаємо частинами: спочатку сотні, потім десятки, потім одиниці. Зелена табличка - другий доданок розкладаємо на 100 і 42. Додаємо спочатку 100, потім 42 . Бузкова табличка - розкладаємо від'ємник на 300 і 25.
№ 4 - розв'язуємо аналогічно. № 5 - розв'язати два рівняння усно ( Напишіть під рівнянням х =...). а два - в зошиті. В зошити відступити 4 рядки, написати число, Дистанційна робота, потім розв'язуйте. Не забудьте позначити галочкою рівняння на знаходження частин.
№ 6 - уважно прочитати задачу кілька разів, підкресити ключові слова і дані. На другій моделі вписати вгорі всього - 470, внизу зліва - 270, праворуч - 350. РОзляньте 4 способи розв'язання. Виберіть один і запишіть в зошит з поясненням. Перший спосіб- від Всього віднімаємо надводні сили і морську авіацію - залишається берегова охорона, далі від Всього віднімаємо військову авіаціюї і берегову охорону - залишається надводні сили. Далі від надводних сил і морської авіації віднімаємо надводні сили і отримуємо морську авіацію. У відповіді пишемо всі три знайдені числа. Так розглядаємо кожен спосіб. В зошиті умову не писати, Задача, Розв'язання, Відповідь.
Потім у зошиті відступити 4 рядки і написати число, Індивідуальна робота. Виконати задачу № 7 - подібна до 6, № 10.
Укр.мова с. 8 - 9, впр.1-2 усно, впр. 3 - дописати слова: фагот, домбра, трембіта, серенада, колядка.
Впр. 4 - дописати слова з довідки, додавши до кожного не: не було, .... .Повторити правило : не з дієсловами пишеться окремо. Аналіз речення: назвати, яке за метою висловлювання - розповідне, питальне, спонукальне.; за інтонацією - окличне, неокличне.
Впр. 5 - підписати під зображеннями назви інструментів ( волинка, цимбали). Потім у зошиті відступити 2 рядки, написати число, Дистанційна робота, вправа і записати фразеологічні звороти : Тягнути волинку - ..., по цимбалах - .... .Впр. 6 - в посіюнику, 7 - за бажанням, дуже гарна мелодія, для релаксу.
С. 10 - впр. 1 - питання записати у зошит. Впр. 3 - все зрозуміло. Впр. 5 - індивід.завдання. Відступити 2 рядки, написати число, Індивідуальна робота, Вправа і виконати. Спочатку в посібнику розставити нумерацію частин. Потім списати в зошит, вписуючи пропущені букви чи буквосполучення. Перша частина - вступ - питання. Потім основна частина і закінчення - висновок.
Всесвіт с. 30 - 31 - читайте і виконуйте. № 6 - подивіться у посібнику, де вчили масштаб. Перегляньте презентацію . (в classroom)/
Немає коментарів:
Дописати коментар