Розклад на понеділок
1. Англ.мова
2. Укр.мова -Знайти за другий клас посібник № 28, на с. 7 є табличка з правилами переносу.
Вирізати, скопіювати, одну залишити вдома, другу принести у бокс.
Читайлики принесли не всі, чекаю у понеділок. Деякі учні, щоб вчителька відчепилась , записали на ходу кілька творів. У першому класі я розповідала, для чого дитині (і дорослим) треба читати і як вести "Читайлик". Кожному вклеїла пам'ятку. Правильно ведуть 3 учні: читають кожного дня, записують число, автора, назву, малюють малюночок і пишуть 1-2 речення, чим сподобалось або як зрозумів, чого навчився. Не треба переказувати твір і писати цілу сторінку. У більшості з тих, що я перевірила, зошити ще з першого класу. Це значить, що читають зрідка, а записують ще рідше. Є діти, які списали по 2- 3 товстих зошити. Але таких зовсім мало. Ще раз даю пам'ятку, як вести "Читайлик".
Щоденні п’ять
1.Читати для себе .
2.Читати з другом
(з батьками і т.і.) по черзі.
3. Записати у зошит
число, автор, назва книги (казки, оповідання).
4. Намалювати
малюнок.
5. Записати, чим
сподобався твір, або чого вчить даний твір.
3. Укр.мова
4. Математика - влітку не всі повторювали або доучували таблицю множення. Повторюйте!
5. Всесвіт
Сподіваюсь, всі прочитали рекомендації в кінці посібника. Тільки працюючи разом з дитиною, можна досягти успіху.
До зустрічі!
Немає коментарів:
Дописати коментар