Доброго ранку, дітки. Вчора ви писали диктант, написали дорбе, молодці. Окремим учням треба попрацювати над своїм почерком, правильно з'єднувати літери. У кого є помилки - попрацюйте над ними у чорновику. Сьогодні пишемо діагностичні роботи з мови і математики.
Математика - будьте уважні, виконуйте мої вказівки. Знайдіть с. 39. Подібне ви вчора виконували на с. 35. Зверху напишіть обов'язково прізвище, число. У № 1 читайте вираз, обчислюйте усно і в цьому ж рядку є три клітинкі і біля них відповіді. Знаходите те число, яке отримали і ставите галочку в клітинці біля нього. Ніяких стрілок не треба. Ще раз повторюю, відповіді шукаєте на тому самому рядку, що і сам вираз. № 2 і 3 - все зрозуміло. Задача - вчора деякі учні мене не послухали і почали писати на другому рядку або втулили слово Розв'язання. Читайте уважно! Починаємо писати на першому повному рядку. Умова, дії або вираз і відповідь. Ключові слова можна записати першими буквами. Слово РОЗВ'ЯЗАННЯ НЕ ПИШІТЬ! Вчора я не зважала на охаайність і не ставила крила. Сьогодні ви отримаєте крила за кожне завдання, тож пишіть охайно, не поспішайте.
№ 5 - такий як вчора. Не забудьте навести прямокутник, вчора не всі ще зробили. № 6 - майже всі вчора зробили правильно. Тому, хто зробив неправильно, пояснюю, що домальовуємо різні фігури різними кольорами, щоб всі 6 квадратів були однаковими. Читайте уважно кожне завдання і виконуйте.
Укр.мова - виконуєте на тому ж аркуші, що і диктант. Від диктанту відступіть один рядок, напишіть 21 травня. На наступному - Перевірка мовних знань. Потім пишете цифру 1. ... і вибираєте правильну відповідь - одна буква! Далі 2. ... і знову вибираєте правильну відповідь, записуєте одну букву. Третє так само 3. ... . Зверніть увагу! Букву писати біля цифри! Четверте завдання - читайте уважно завдання, ставите цифру 4. Хмара, ... і далі дописуєте те, що треба. П'яте завдання - читайте уважно, скільки слів повинно бути в реченні: 5. ......Ще раз нагадую, що кожне завдання з нового рядка.
Математика - будьте уважні, виконуйте мої вказівки. Знайдіть с. 39. Подібне ви вчора виконували на с. 35. Зверху напишіть обов'язково прізвище, число. У № 1 читайте вираз, обчислюйте усно і в цьому ж рядку є три клітинкі і біля них відповіді. Знаходите те число, яке отримали і ставите галочку в клітинці біля нього. Ніяких стрілок не треба. Ще раз повторюю, відповіді шукаєте на тому самому рядку, що і сам вираз. № 2 і 3 - все зрозуміло. Задача - вчора деякі учні мене не послухали і почали писати на другому рядку або втулили слово Розв'язання. Читайте уважно! Починаємо писати на першому повному рядку. Умова, дії або вираз і відповідь. Ключові слова можна записати першими буквами. Слово РОЗВ'ЯЗАННЯ НЕ ПИШІТЬ! Вчора я не зважала на охаайність і не ставила крила. Сьогодні ви отримаєте крила за кожне завдання, тож пишіть охайно, не поспішайте.
№ 5 - такий як вчора. Не забудьте навести прямокутник, вчора не всі ще зробили. № 6 - майже всі вчора зробили правильно. Тому, хто зробив неправильно, пояснюю, що домальовуємо різні фігури різними кольорами, щоб всі 6 квадратів були однаковими. Читайте уважно кожне завдання і виконуйте.
Укр.мова - виконуєте на тому ж аркуші, що і диктант. Від диктанту відступіть один рядок, напишіть 21 травня. На наступному - Перевірка мовних знань. Потім пишете цифру 1. ... і вибираєте правильну відповідь - одна буква! Далі 2. ... і знову вибираєте правильну відповідь, записуєте одну букву. Третє так само 3. ... . Зверніть увагу! Букву писати біля цифри! Четверте завдання - читайте уважно завдання, ставите цифру 4. Хмара, ... і далі дописуєте те, що треба. П'яте завдання - читайте уважно, скільки слів повинно бути в реченні: 5. ......Ще раз нагадую, що кожне завдання з нового рядка.
21 травня
Перевірка мовних знань
1 1.
У якому рядку всі слова написані правильно?
А) озиро; колося; рибки;
Б) імя; польовий; куля;
В) духмяний,
рюкзак, співчуття.
2.
У якому слові звуків більше, ніж букв?
А) зайчик; Б) пеньок; В) щиглик.
3.
Яке слово споріднене зі словом літній?
А) літак; Б) літо; В) політ.
4.
Підбери споріднені прикметник і дієслово до іменника хмара. Познач корінь в усіх трьох словах.
Хмара, …, … .
5. Склади речення із словом травень (4-5
слів).
У нас сьогодні два уроки мови, тому попрацюйте на с. 32-33.
Успіхів!
Сьогодні День вишиванки, вітаю всіх і пропоную подивитись відео.
Немає коментарів:
Дописати коментар